Morsyg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Susan1978

Sig mig er der nogen af jer der oplever meget det i øjeblikket.

Det gør jeg!

Ea er så morsyg i øjeblikket at jeg nogen gange synes det er for meget.

FX så har vi en aftale med en børnehave vendindes mor at vi skiftes til at køre børnene til gymnastik for at jeg ikke hver tirsdag skal gå 15 før fix tid, for at køre hende 3 veje hen til gymnastik hallen. I tirsdags havde hun grædt helt vildt meget - at hun savnede sin mor osv osv.. men da gymnastikken startede så gik det over.

men hun siger så hjemme at hun kun vil køre med mig når hun skal til gymnastik, ellers savner hun mig.

i dag da vi kommer hjem fra børnehaven, går Ea og Emil over til Bedste, da de begge har bedsteforældre invitationer til Bedste. De leger hos hende, men der går vel ca 10 min, så kommer Ea over. jeg spør hvorfor? Fordi hun savner mig.... 

Hun kan også spadse helt ud om morgenen når jeg kører på arbejde - at hun savner mig.. eller hvis jeg afleverer hende, så er det helt galt, så må jeg ikke køre, for så kommer hun også til at savne mig.

Jeg gir hende lidt mere opmærksomhed i øjeblikket må jeg sige, når hun har det sådan.. men jeg tænkte om det var en fase alle børn har eller sådan noget..

nogen af jer der oplever det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er lidt aftaget igen, men har været rigtig meget slemt. Er det stadig lidt sådan...

Jeg tror det er en fase der går over.

Håber det går hurtigt

Anmeld

12. november 2009

Tina2

Filuca har det i perioder..... Så må jeg hente en pædagog i børnehaven inden jeg går fordi hun græder helt vildt og siger hun kun vil være hvor jeg er.... Så går en af dem med hende i køkkenet og vinker til mig, og tager sig lidt af hende bagefter....

I perioder kommer hun også ind til mig om natten og vil ligge HELT tæt....

Tror det er meget normalt, jeg henter hende tit lidt før hvis jeg kan komme til det og så hygger vi lidt inden vi henter Milas. Igår hentede jeg hende kl. 14 og så var vi ude at købe gaver til pakkekalenderen til mormor og morfar:-)

Her for 3 uger siden skulle jeg til tøsefest på nabovejen. Hun begyndte et par timer inden at pyldre over det.... Vi snakkede om at jeg jo var der igen når hun stod op, men da jeg sku afsted stod hun i døren og skulle vinke med Thomas og milas og hun skreeeeeg "moaaaaaaaaar" og rakte armene ud efter mig mens hun græd og græd....... Spørg da lige om Milas også gik igang så....! Ahmen altså, det var sgu da ikke skide nemt at gå så!!! Huha.... Men ringede til Thomas da de var kommet i seng og det var gået ok, selvom hun kun havde snakket om mig indtil hun kom i seng....

Så meget i perioder her..... Andre gange er det Thomas der kan bruges og ikke mig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.