Sig mig er der nogen af jer der oplever meget det i øjeblikket.
Det gør jeg!
Ea er så morsyg i øjeblikket at jeg nogen gange synes det er for meget.
FX så har vi en aftale med en børnehave vendindes mor at vi skiftes til at køre børnene til gymnastik for at jeg ikke hver tirsdag skal gå 15 før fix tid, for at køre hende 3 veje hen til gymnastik hallen. I tirsdags havde hun grædt helt vildt meget - at hun savnede sin mor osv osv.. men da gymnastikken startede så gik det over.
men hun siger så hjemme at hun kun vil køre med mig når hun skal til gymnastik, ellers savner hun mig.
i dag da vi kommer hjem fra børnehaven, går Ea og Emil over til Bedste, da de begge har bedsteforældre invitationer til Bedste. De leger hos hende, men der går vel ca 10 min, så kommer Ea over. jeg spør hvorfor? Fordi hun savner mig....
Hun kan også spadse helt ud om morgenen når jeg kører på arbejde - at hun savner mig.. eller hvis jeg afleverer hende, så er det helt galt, så må jeg ikke køre, for så kommer hun også til at savne mig.
Jeg gir hende lidt mere opmærksomhed i øjeblikket må jeg sige, når hun har det sådan.. men jeg tænkte om det var en fase alle børn har eller sådan noget..
nogen af jer der oplever det?
Anmeld