Fedt emne at få på banen

Jeg synes det er mega dejligt at være alene, og jeg nyder det virkeligt. (altså når vi snakker om alene mor)
Det er skønt at det kun er en selv og selvfølgelig barnet man skal tage hensyn til, og det kun er én selv der skal tage stilling til noget med hensyn til barnet, man er aldrig oppe og diskutere om noget, super skønt...
Noget jeg også nyder meget er det med at være på 24/7- Jeg har nu heldigvis fået mig en nem pige så vi har hele tiden kørt i faste rytmer som selvfølgelig ændre sig med hendes alder.
Jeg hører tit at nogen synes det er rigtig hårdt det med hele tiden at være på, det synes jeg ikke, men synes det er træls kun at kan spørge mmine forældre om pasning hvis jeg lige skal noget. Men det er da også det eneste problem jeg lige har med det, og det er nok ligeså meget min tryghed ved pasning der spiller ind.
Jeg vil dog sige, at jeg til tider keder mig, min datter sover i mange timer ad gangen og har en fast rytme vi kører i. Så når hun sover kommer kedsomheden tit på besøg, men så kan man jo glæde sig over at hun da snart vågner.
Men jeg vil sige at jeg savner da en kæreste i hverdagen og weekenderne- men det er klart til min egen tryghed og savn. Selvfølgelig vil det gavne min datter senere hen, men lige nu har vi det altså perfekt sammen så jeg venter bare til prinssen på den hvide hest kommer- men man kan især mærke han mangler om aftenen når min datter er puttet.
Men men men- det er også kun det! For jeg
nyder at være
lykkelig alene mor

Anmeld