jeg vandt sgu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. november 2009

karina1980

jeg vandt en Brio tremmeseng, mig som aldrig vinder noget brugbart men jo jo, deltog i en konkurrence fra pampers, sendt et billed ind af far og datter der sov i hver sin ende af sofaen og vupti vandt jeg en flot brio tremmeseng,

vi deltog begge i konkurrencen fordi vi syntes det kunne være fedt hvis vi vandt en til dem om ikke andet fik hun en cd med musik til den lille

og det jo så total fedt  at den ene af os vandt, da min søster jo venter en lille dreng til feb. så de har været og hente den her til aften.

imorgen har jeg så lovet at komme og samle den, sammen med hende, mens mændene hænger lamper op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Øhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!! Er min næse gået helt forbi noget spændende???? Hvad skal du bruge en tremmeseng til ?

Anmeld

12. november 2009

karina1980

GG heldigvis ikke noget, men min søster skal have en lille dreng til feb. og det kan jo være temmelig dyrt at købe ind, især da jeg intet har gemt.

så deltog i konkurrencen for at se om vi ikke kunne spare dem for lidt penge, hvilket jo lykke rigtig godt

Anmeld

12. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
karina1980 skriver:

GG heldigvis ikke noget, men min søster skal have en lille dreng til feb. og det kan jo være temmelig dyrt at købe ind, især da jeg intet har gemt.

så deltog i konkurrencen for at se om vi ikke kunne spare dem for lidt penge, hvilket jo lykke rigtig godt

Ajjj... Okay hihi... Mente også at der var noget med at du sagde at du IKKE skulle have flere børn Så jeg var nok liiiige lidt overrasket!!!

Tillykke til søsser.

Anmeld

12. november 2009

Susan1978

Det er så dejligt når lykken tilsmiler en engang i mellem..

fedt for din søster ... og tillykke med snart moster titlen.

Anmeld

12. november 2009

karina1980

Susan1978 skriver:

Det er så dejligt når lykken tilsmiler en engang i mellem..

fedt for din søster ... og tillykke med snart moster titlen.

takker, tror faktisk at jeg glæder mig ligeså meget som hende..næsten

Anmeld

12. november 2009

Susan1978

Det gjorde jeg også da min søster fik... var helt tudefærdig, da jeg så min nevø første gang, men jeg var jo også selv gravid med Emil og ret fyldt med hormoner.. hehe

men det er ret stort.

Anmeld

12. november 2009

Tina2

Tillykke med gevinsten, det var sgu da lækkert! :-) Og ja, det blir fedt med mostertitlen, nu er jeg jo faster og synes det er superdejligt:-) Til to tøser:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.