Baby Doll

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. april 2008

Mikkelmusen

Er der nogen af jer der har set den film?

Det er en dansk film fra 1988.

Vil gerne høre andres mening om den.

-Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2008

Loggidut

øøøhhh hunni....kan du linke den...jeg mener til et billede eller andet...navnet siger mig noget, men er da ikke sikker

Anmeld

18. april 2008

Loggidut

øhhh det er vel ikke den hvor barnet dør til sidst...vel?

er det den hvor hun får en depression...og alt bladre sammen for hende?

Anmeld

18. april 2008

Mikkelmusen

nej barnet dør ikke. Men det tror man.

Jeps hun får en depression og drukner sig selv til sidst. Sammen med den der dukke.

Anmeld

18. april 2008

Loggidut

hmmmm, den så jeg for mange år siden, den er lavet i sådan en sjov grå agtig stemning?

er det kun en dukke...eller?

jeg kan bare huske jeg vrælede, og den satte ret dybe spor i mig!

jeg mener det var en af de første gange jeg hørte fødselsdepression omtalt...

hvis det er den samme historie...kan jeg kun sige gys og gru...det lille barn er jo helt overladt til sig selv, mener jeg at kunne huske...jeg mener jeg kan huske billeder af hvor den lille sidder ved et langt tomt bord, i en høj stol? kan det passe?

AJ HUNNI DET ER MANGE ÅR SIDEN, MEN FOR FANDEN DEN FILM SATTE SINE SPOR! SHiT...caps

Anmeld

18. april 2008

Mikkelmusen

Den er god nok. Barnet sidder i en højstol, helt faldet sammen. ALENE i et tomt hus fordi moderen har fået en depression og tager sig af dukken i stedet!!!

Puuh min mave gjorde knuder da jeg så den igår. Og alligevel kunne jeg godt se lidt af mig selv deri.

Hun tog sig af den her dukke og samtidig var der jo den her bedstemor der spøgede... Jeg synes ikke det var en gyser som de siger, men den rørte mig meget.

Anmeld

18. april 2008

Loggidut

er det en gyser?

jeg tog den for at være et wakeupcall, til samfundet om at der findes problemer...

ja jeg ved ikke helt hvad jeg tænkte, troede eller mente, men den skræmte mig vanvittigt...mener jeg kan huske nogen kom til huset til sidst, og fandt barnet, men om det var dødt mindes jeg så ikke....

og jeg mindes heller ikke starten af den...og jeg ved ikke om jeg har nerver til at se den igen, selv om lysten melder sig...men en mening om den...ja det kan du jo høre jeg har, og nu er det som jeg kan se i dit indlæg, 20 år siden den kom frem...og hvis jeg efter 20 år stadig kan huske den...så kan du jo selv regne ud at jeg bestemt har haft følelser, eller meninger derom...så puuuh, den har skam sat sine træge spor i mig

Anmeld

18. april 2008

Mikkelmusen

Ja det kan jeg høre.

Vi fandt den på et loppemarked og tænkte, hvorfor ikke?

Så vi købte den og en anden film, lidt nyere dansk, jeg kan ikke huske titlen, men der er i hvert fald en der får en skulptur i hovedet og en der sidder pælesidning :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.