Fest om natten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. november 2009

pernille_p87

Selina er 13 mdr. og hun har egentlig sovet fint om natten. Hun har normalt kun skulle have sutten et par gange, men nu er det hele vendt om. Jeg plejer og sidde ved hende til hun falder i søvn, for ellers står hun bare og skriger og græder. Når hun så sover lister jeg ud og hun sover hele natten. Nu kan jeg ikke få hende til at sove, og hvis jeg kan vågner hun så snart jeg tager det første skridt væk fra sengen. Jeg har prøvet og vente meget længe for at være helt sikker på hun sover, og hun snorker da også, men ligemeget hvor tungt hun sover så vågner hun igen. Derfor har hun sovet i vores seng den sidste uges tid. Lidt irriterende man er nødt til at gå i seng så tidligt, men vi har simpelthen ikk andet valg.

Hun er desuden begyndt at vågne om natten og ligge og snakke, sætte sig op og stå op i sengen. Hun prøver og kravle over os og piller os i hovedet for at vække os. Hun kan godt være vågen 1-2 timer.

Har nogen af jer prøvet noget lignende, og gik det over af sig selv eller har i gjort noget for det? Det er hårst når man ikke får sin nattesøvn og skal i skole/ på arbejde. Håber I kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

frk Jensen

Årh hvor er det bare træls... Nattesøvnen kan man bare ikke undvære..

Min søn har det også nogle gange med at vågne tit om natten.
Om aftenen efter mad, bad og nat maden så blir han putte.. siger godnat og at vi ses i drømmeland. kysser ham godnat.. og putter ham godt under dynen..

Så kommer balladen.. han skriger i to minutter hvorefter han forstår at han skal sove.. han er mange gange overtræt.

Om natten hvis han vågner er jeg nok meget konsekvent! vågner han får han en tår vand at drikke, men ellers blir jeg ved med at putte ham i sengen.. sige godnat osv.

Nogle nætter sover han fint, men vi har selfølgelig også nætter hvor det hele går ud på at rende frem og tilbage.

Skal vi putte hygge så kommer han self med ind i min seng eller hvis han er syg.
Han må gerne sove inde hos mig, men blir altså puttet i hans egen seng om aftenen.

Ved ikke lige hvad af gode råd det blev til, men bare lidt om min rutine

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.