Tudefærdig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. november 2009

LineD

Ja som overskriften siger... jeg er bare SÅ tudefærdig...

Det hele drejer sig om et ellers super dejligt hus vi lejer med forkøbsret...

Men de sidste 8 mdr har vi bare haft SÅ meget bøvl med vores udlejer, han skylder til højre og venstre så hvis noget i huset går i stykker (Fyret f.eks) tager det en halv krig at tvinge ham til at få det lavet...

Der har været flere episoder hvor han bare kommer uanmeldt og braser ind og skælder og smælder, tit og ofte over ting der ikke har noget med hverken hus eller os at gøre...

Sidst blev jeg simpelthen så bange, var alene i haven og pludselig stod han der og råbte af mig, højgravide kvinde fordi de nye vinduer var en tand grønnere end huset...

Jeg går hjemme med de 3 hunde tæt ved mig og døren boltet låst, er evigt bange for hvornår han mon nu kommer og råber og skriger...

Men jeg slog koldt vand i blodet og tænkte, tag det nu roligt, du har en kontrakt frem til d. 31-12-09 og det er det, så kan du forlænge eller lade være...

Nu har han så haft ringet og insisteret på "et møde", men om hvad må vi åbenbart ikke få at vide... Så nu går jeg her og ved han tropper op i weekenden, men ikke hvad jeg skal forvente eller hvad jeg skal forholde mig til...

Så idag har jeg søgt nettet og avisen tynd efter et nyt sted at leje, mine nerver kan slet ikke mere, og med termin 1. december, ja så er timingen jo bare perfekt Kan slet ikke holde det ud...

Men hold da op hvor er det svært at finde et sted hundene må være

Måtte bare lige ud med min indebrændte frustration... er bare så ked af det ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

oo

nej hvor er det dog træls! vi lejer selv hus, og vi lejer det af Holstenshuus Gods på sydfyn - det er supersmart fordi det er en "større virksomhed" og det er på ubegrænset tid. Samtidig er det udlejer der står for alt vedligeholdelse af huset udenpå osv.

Jeg ved at skov og naturstyrelsen ofte har huse til leje, og primært i jylland, så måske kan du finde noget på deres hjemmeside?

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

Øv, altså...det er sgu træls....hmm, men mon ikke det er nemt at finde et hus at leje i disse tider, hvor folk er pressede for at sælge huse. Prøv at lure hvilke huse der er til salg og så evt kontakte mægler, så kan han høre om sælger vel leje ud. Sådan har min veninde gjort med held.

Jeg lejer af min far.. så der er aldrig bøvl her, men verdens bedste vicevært..

Knus.

Anmeld

12. november 2009

frk Jensen

Årh en stor stor krammer til dig..

Har i snakket med LLO evt? det kunne være de kunne hjælpe jer?

Men ellers er det vist med at komme ud og søge noget andet at bo i ret hurtigt.
Det er rigtigt at i at det er så sjælent at man må have dyr i lejeboliger.. det er super øv..

Jeg boede i en ulækker lejlighed med svamp og skimmel.. Pænt vammelt.

Håber det løser sig for jer og i snart finder noget andet at bo i. Det er vist det bedste..

Stor knusser til dig

Anmeld

12. november 2009

LineD

Tak for krammerne piger, ja der er ikke andet for end at lede og lede, har forsøgt at ringe ham op nuher for at få at vide hvad han mener det er der skal være på dagsordenen... Men ja, han tager den ikke.. Nu må vi se...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.