Ja som overskriften siger... jeg er bare SÅ tudefærdig...
Det hele drejer sig om et ellers super dejligt hus vi lejer med forkøbsret...
Men de sidste 8 mdr har vi bare haft SÅ meget bøvl med vores udlejer, han skylder til højre og venstre så hvis noget i huset går i stykker (Fyret f.eks) tager det en halv krig at tvinge ham til at få det lavet...
Der har været flere episoder hvor han bare kommer uanmeldt og braser ind og skælder og smælder, tit og ofte over ting der ikke har noget med hverken hus eller os at gøre...
Sidst blev jeg simpelthen så bange, var alene i haven og pludselig stod han der og råbte af mig, højgravide kvinde fordi de nye vinduer var en tand grønnere end huset...
Jeg går hjemme med de 3 hunde tæt ved mig og døren boltet låst, er evigt bange for hvornår han mon nu kommer og råber og skriger...
Men jeg slog koldt vand i blodet og tænkte, tag det nu roligt, du har en kontrakt frem til d. 31-12-09 og det er det, så kan du forlænge eller lade være...
Nu har han så haft ringet og insisteret på "et møde", men om hvad må vi åbenbart ikke få at vide... Så nu går jeg her og ved han tropper op i weekenden, men ikke hvad jeg skal forvente eller hvad jeg skal forholde mig til...
Så idag har jeg søgt nettet og avisen tynd efter et nyt sted at leje, mine nerver kan slet ikke mere, og med termin 1. december, ja så er timingen jo bare perfekt
Kan slet ikke holde det ud...
Men hold da op hvor er det svært at finde et sted hundene må være 
Måtte bare lige ud med min indebrændte frustration... er bare så ked af det ...