Stilhed før stormen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.049 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Nu har jeg læst at mange babyer bliver mere stille end normalt op til fødslen.

Hvad er op til fødslen? Er det ca 24 timer før?

Og hvor mange af jeg oplevede det? Eller væltede jeres babyer rundt i maven lige til den første ve?

Man begynder jo at blive mere og mere nysgerrig omkring emnet fødsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

nanaz

jeg vil tro man mener godt en månedes tid op til fødslen.. jeg fik det hvert fald a vide af mange, men har ik selv haft problemer med at mærke ham gennem hele graviditeten... han var også en stor knægt på 4140 g

men jeg fik faktisk a vide a grunden til man ikk sku ku mærke dem så meget var fordi der blev mindre plads og de så var blevet så store men passede altså ikk lige på mig kunne stadig mærke ham mens jeg havde veer men ikk som meget som ellers..

held og lykke med det hele

Anmeld

12. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Tak for dit svar.

Jeg håber ikke de skal blive stille en måned før fødsel, for min bette mand har aldrig været mere aktiv end nu. Hehe...

Hvor dejligt du kunne mærke ham mens du havde veer. Det ville i hvert fald gøre mig mere tryg.

Tusind tak. Nu kan jeg jo slet slet ikke vente mere.

Anmeld

12. november 2009

Valle81

Hejs:0)

Jeg mindedes ikke at mærke så meget til Asta i de sidste 3-4 uger af min graviditet. Hun sad fast med hovedet og havde ryggen ud mod min maven og røven godt langt op under mine ribben. Og av som gjorde det ondt.

Mindes ikke ar jeg mærkede sådan spark og sådan, hun lå faktisk ret stille:0)

Christina

Anmeld

12. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Tak for svar.

Mht til dine ribben troede jeg faktisk de sank lidt ned, så det ikke gjorde så ondt i ens ribben længere?

Min ligger med siden til, så jeg får stadig nogle ordentlige tryk fra hans små fødder. Måske derfor jeg mærker ham så tydeligt.

Anmeld

13. november 2009

Nybagt mor

Min den lille mand havde den sidste uges tid været mere stille, men var ikke mere eller mindre stille den dag veerne begyndte.

Så tror det er meget forskelligt

Anmeld

13. november 2009

Misjelle

Altså min baby i maven var aldrig sådan en vild en... jeg mærkede ham da hver dag sparke, men ellers var han ganske rolig. Så mærkede ikke rigtig det med at de bliver stille. Min JM sagde at det var størrelsen af baby, der gjorde det mærkedes anderledes. Under selv fødslen var han lige så aktiv som han plejer ... mener ikke de er stille under fødslen medmindre de er meget stresset. Der er bare ikke så mange kvinder der har overskud til at mærke baby bevæge sig under selve fødslen .

Anmeld

13. november 2009

guggle

MisjelleMoar skriver:

Altså min baby i maven var aldrig sådan en vild en... jeg mærkede ham da hver dag sparke, men ellers var han ganske rolig. Så mærkede ikke rigtig det med at de bliver stille. Min JM sagde at det var størrelsen af baby, der gjorde det mærkedes anderledes. Under selv fødslen var han lige så aktiv som han plejer ... mener ikke de er stille under fødslen medmindre de er meget stresset. Der er bare ikke så mange kvinder der har overskud til at mærke baby bevæge sig under selve fødslen .

Kan godt være du har ret... Jeg synes ikke sådan jeg mærkede mine børn underfødslen, men havde nok med at holde styr på de vilde veer

Anmeld

13. november 2009

Valle81

RGN skriver:

Tak for svar.

Mht til dine ribben troede jeg faktisk de sank lidt ned, så det ikke gjorde så ondt i ens ribben længere?

Min ligger med siden til, så jeg får stadig nogle ordentlige tryk fra hans små fødder. Måske derfor jeg mærker ham så tydeligt.

Hejsa:0)

Jeg havde så ondt i mine ribben ind til den dag hun kom ud. Kunne faktisk ikke sidde ned uden at være lænt godt tilbage over en pude. Det gjorde SÅ mege ondt.

Av av:0)

Anmeld

13. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Hehe.. Ud fra alle jeres indlæg kan jeg vist konkludere at alt er normalt og intet er unormalt.

Jeg må bare vente og se hvad der sker. Eller rettere sagt; hvornår det sker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.