Den bedste håndcreme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.986 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. november 2009

TbCp

Jeg har simpelthen så tørre hænder hele tiden. Men jeg er jo dagplejer og så vasker jeg hænder virkelig tit.

Hvilken håndcreme vil i anbefale at jeg bruger? Helst en der ikke fedter og måske også en jeg ikke behøver bruge mere end et par gange om dagen. Det ville jo være rart hvis jeg ikke behøvede at smørre hænder efter hver vask men f.eks. bare morgen og aften...
Men kan man overhovedet få en creme der virker så godt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

SaNiNa

jeg bruger decubal den fedter lidt men ikke vildt meget og jeg smøger morgen og aften hvis mine hænder er helt slemme smører jeg den 1 gang mere.

er ssh´er og vi vasker osse hænder hele tiden

Anmeld

12. november 2009

TbCp

Sanne og Nicklas skriver:

jeg bruger decubal den fedter lidt men ikke vildt meget og jeg smøger morgen og aften hvis mine hænder er helt slemme smører jeg den 1 gang mere.

er ssh´er og vi vasker osse hænder hele tiden

Decubal... er den fra apoteket?

Anmeld

12. november 2009

Halbschön

TbCp skriver:

Jeg har simpelthen så tørre hænder hele tiden. Men jeg er jo dagplejer og så vasker jeg hænder virkelig tit.

Hvilken håndcreme vil i anbefale at jeg bruger? Helst en der ikke fedter og måske også en jeg ikke behøver bruge mere end et par gange om dagen. Det ville jo være rart hvis jeg ikke behøvede at smørre hænder efter hver vask men f.eks. bare morgen og aften...
Men kan man overhovedet få en creme der virker så godt?

Decubal er en klassiker.. Den bruger jeg selv når det er slemt.. jeg er næsten uddannet sygeplejerske og vasker derfor også hænder maaaaaaaange gange i løbet af en dag når jeg er på arbejde... men noget som ikke er så "tørt" ved hænderne er håndsprit.. prøv at skift nogle af vaskene ud med sprit...

Du må bruge sprit når du skifter fra et arb område til et andet - hvor du ikke har synligt snavs på hænderne...

Efter handskebrug og synligt snavs så ALTID vask... men nogle gange kan sprit måske gøre det?

Knus Renée der altid har ulideligt tørre hænder på denne årstid..

Anmeld

12. november 2009

Halbschön

TbCp skriver:

Yep, med rødt låg og hvid tube!

Anmeld

12. november 2009

Tulle28

Dr. Hauschka's er min favorit

Anmeld

12. november 2009

TbCp

Renée88 skriver:

Decubal er en klassiker.. Den bruger jeg selv når det er slemt.. jeg er næsten uddannet sygeplejerske og vasker derfor også hænder maaaaaaaange gange i løbet af en dag når jeg er på arbejde... men noget som ikke er så "tørt" ved hænderne er håndsprit.. prøv at skift nogle af vaskene ud med sprit...

Du må bruge sprit når du skifter fra et arb område til et andet - hvor du ikke har synligt snavs på hænderne...

Efter handskebrug og synligt snavs så ALTID vask... men nogle gange kan sprit måske gøre det?

Knus Renée der altid har ulideligt tørre hænder på denne årstid..

Jeg tænker bare at efter bleskift, næsetørring og gylp optørring er jeg jo næsten nødt til at vaske hænderne... der er sprit vel ikke rigitg nok, har nemlig selv overvejet at bruge det

Anmeld

12. november 2009

SaNiNa

TbCp skriver:

Ja der plejer jeg at købe den

Anmeld

12. november 2009

Halbschön

TbCp skriver:

Jeg tænker bare at efter bleskift, næsetørring og gylp optørring er jeg jo næsten nødt til at vaske hænderne... der er sprit vel ikke rigitg nok, har nemlig selv overvejet at bruge det

Hmm altså hvis der ikke er tale om synlig snavs så kan du godt bruge spritten.... Hvis du nu ikke kommer i berøring med urin og aff når du skifter dem, eller snot når du pudser deres næse, så er det...

Knus

Anmeld

12. november 2009

moller84

Prøv Beauté Pacifique - de er begyndt at forhandle det i Matas. Er et rigtig luksus mærke inden for cremer og hudpleje, og er udviklet af danskere, og er uden parfume og den slags.

Deres body lotion kan også bruges til hænder. Da jeg var gravid fik jeg ekstremt tør hud over det hele, og ingen cremer hjalp, selvom jeg smurte og smurte. Men efter to dage med Beauté Pacifique, havde jeg igen normal hud. Den er virkelig effektiv, og mange på min gamle arbejdsplads e gået over til det mærke. Også deres hudpleje produkter er altså virkelig gode - hvis du går lidt op i den slags, burde du virkelig prøve at snakke med nogen i matas der har forstand på det mærke, for de kan virkelig udrette mirakler for ens hud.

Ellers kan du læse om det på nettet.

mvh pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.