Oliver befriet af politiet torsdag aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. april 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra Nyhedsavisen

Klokken 19.08 torsdag aften sluttede mareridtet for fem-årige Oliver, da han blev befriet af politiet i Hvidovre.

Den fem-årige Oliver er efter et døgns kidnapning tilbage hos sine forældre i god behold. Torsdag aften slog politiet i Hvidovre til og befriede drengen fra sine bortførere. Ved aktionen blev to mænd anholdt - begge er af kinesisk afstamning. - Vidneforklaringer og observationer har ført til at, vi har gennemført en anholdelsesaktion i Hvidovre, hvor vi klokken 19.08 får befriet Oliver og anholdt to personer af kinesisk afstamning, siger efterforskningsleder Uffe Stormly fra Nordsjællands Politi til TV 2 News. - Vi kan ikke udelukke, at der bliver foretaget flere anholdelser, siger han. I løbet af torsdagen blev der fremsat et krav fra bortførerne, om at et 'større beløb' skulle betales, hvis forældrene ville have drengen tilbage. Oliver skulle efter omstændighederne have det godt. Oliver blev bortført onsdag eftermiddag, da tre maskerede mænd hev ham ud af moderens bil og kørte væk med ham i en sort stationscar. [k]Opdateres... [/k]

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2008

Pia.

Ja det er jo så fantastisk, det man ikke turde tro på er sket... - blev så lettet da jeg hørte det ... hvor må de forældre bare være lettet....
Håber ikke den lille dreng har taget alt for meget skade....

Dejlig nyhed at gå en lang weekend i møde med..

KNUS(H)

Anmeld

17. april 2008

Honningblomst

Som ventet...meget sjældent der ikke er nogle "kendte" for familien, der står bag. Er vidst ikke første gang nogen fra deres familie var blevet bortført, læste jeg(hvis det da er sandt)...bare ikke lige den facon vi er vant til i DK og heldigvis.
Eva...

Anmeld

17. april 2008

finkedinke

Ja, pu ha Jeg har næsten ikke kunne rumme den sag. Min datter på 6 år går selv til og fra busstoppestedet og til og fra skolen. Jeg har indtil sagen om Oliver trøstet mig med at det er sjældent der sker noget i lille Danmark og at min pige hører til de fornuftige. Men man kan jo i virkeligheden aldrig gardere sig mod en eller anden tilfældig psykopat kommer forbi.
Jeg tænker også en i mellem på madeline der endnu ikke er kommet tilbage. Jeg tror ikke jeg kunne leve med uvisheden om hvad der sker med ens barn. Som med så meget så er fantasierne jo nok værre end virkeligheden, men man kan jo ikke vide.

Anmeld

17. april 2008

Mathilde

Ja, puh hvor er det godt, at han er kommet hjem til sine forældre igen. Jeg håber ikke at han har været udsat for noget ubehageligt. Selvom det at han blev taget væk fra sin mor, har været slemt nok!!!!
Forhåbentlig får han støtte og hjælp, så han ikke får et varigt traume efter sådan en oplevelse...

Anmeld

18. april 2008

SaNiNa

Det var bare eb rigtig dejlig nyhed...

Så de det i de senen nyheder og hans farfar var bare så glad...

"Og så fik han en cola af politiet"

håber virkelig de gerningsmænd de har fange for er ordenlig straf...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.