flytte inst.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Anonym trådstarter

har valgt at være ano, da jeg ikke ønsker at folk fra samme by skal se det er mig der skriver.

vi overvejer at flytte vores børn til en anden inst. da vi er meget utilfreds med den vi har nu, desværre er alternativerne stort set ligeså ringe, så eneste mulighed er at vi tager dem til en anden by.
hvis det var dig, ville du så flytte dit barn til en anden by?

vil gerne høre argumenter for og imod.

det skal siges tanekn var at de skulle fortsætte med sportsaktiviteter i den by vi bor i, for på den måde at bibeholde en kontakt til området.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

vatten

Jeg ville gerne kunne flytte Mathias til en anden by, hvis den var helt gal med institutionen eller skolen Men nu fremgår det ikke, hvorfor i er utilfredse med alle institutionerne i jeres by? For hvis det fx var sådan, at jeg var utilfreds med kostordningen (de fik kage hver fredag), at børnene ikke var ude hver dag og andre "småting", men at Mathias var tilfreds og glad, hvor han var- så ville jeg aldrig drømme om at flytte ham.

Anmeld

12. november 2009

Lone Jakobsen

ja jeg tænker også lidt på hvad grunden er til at i gerne vil skifte.

vi er bestemt heller ikke altid lige tilfredse med vores.... men børnene elsker den, de er trygge der....og det er så det vigtigste for os. jeg ville ikke umiddelbart flytte mine børn til en anden by...da de, som du selv er inde på, mister det sociale med den de senere skal gå i skole med.

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

Jeg ville flytte mine børn hvor som helst hen, hvis de fik det bedre....så ja, selvfølgelig ville jeg flytte dem. Faktisk havde jeg valgt at flytte Konrad til en anden by, men det var bare værre end det vi kom fra, så han har nu været hjemmebarn siden april..

Knus..

Anmeld

12. november 2009

Anonym trådstarter

den mindste trives ikke, og det kommer til udtryk i at h.. bider de andre børn! desværre har det stået på længe vi er bare først blevet informeret nu, hvor der er søgt om støttetimer og PPR er indblandet, så vi er vældig utilfreds med den manglende kommunikation. og hvis h.. skal flyttes skal den store også med da de har det rigtig godt sammen. der er i øvrigt heller ikke nogen af samme køn og samme alder til den store i inst. så h.. mangler bestemt også nogle sociale relationer på sin egen alder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.