Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkT skriver: Nårhhhhh et fantastisk skønt billede af jer Hvor ser I bare lykkelige og forelskede ud - og det er da ikke svært at forstå!
Nårhhhhh et fantastisk skønt billede af jer Hvor ser I bare lykkelige og forelskede ud - og det er da ikke svært at forstå!
tak søde... skal forresten fortælle dig noget..smider lige en pb
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: tak søde... skal forresten fortælle dig noget..smider lige en pb
Jubiiiii, post til mig
filuccasmor skriver: jo det gør han, hvor kender i hinanden fra?
jo det gør han, hvor kender i hinanden fra?
Jamen jeg tror han har gået et par år over mig i folkeskolen.. På Kongsbjergskolen i Lunderskov.. Kan det passe? Jeppe Hindbo???
Knus Mette
MetteT skriver: Jamen jeg tror han har gået et par år over mig i folkeskolen.. På Kongsbjergskolen i Lunderskov.. Kan det passe? Jeppe Hindbo??? Knus Mette
hej igen jo det kan godt passe, det var da sjovt han synes også han kunne kende dig men kunne ikke lige komme på hvor fra.
Caroline86 skriver: Her er min skattemand, Daniel! Billedet af os sammen er taget om aftenen den dag vi fik den positive test på andet billedet sidder han med vores mellemste kat, Alfed
Her er min skattemand, Daniel!
Billedet af os sammen er taget om aftenen den dag vi fik den positive test
på andet billedet sidder han med vores mellemste kat, Alfed
i ser bare forelsket ud på det billede det er rigtigt sødt
her er to billede af min kæreste/forlovede
1. mig og min kæerste til mit svendegilde i år
Min skønne husbond og vores børn.
Og et af ham alene..
Min mand og datter
Sikke en masse dejlige mænd/kærester i har... Jeg forbliver hemmelig sammen med min indtil der er gevinst...
Hvilket der forhåbentlig MEGET snart gør...
NoName
Her er min skønne forlovede - som bliver min mand om en uge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128