Mathilde kom hurtigt til verden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.965 visninger
0 svar
0 synes godt om
11. januar 2008

Lulle25

Jeg havde termin d. 13/8-07 og havde lidt stress over det, fordi det var den dag min store datter skulle starte i skole, så krydsede fingre for det skete inden, så det ikke skulle komme i en pærevælling for cecilie.
Så d. 27/7-07 skete der noget... Ved 8.30 tiden skulle jeg bare på toilet og fik lidt ondt (turde jo ikke tro på det var veer) og det kom og gik. Min datter og jeg gik en tur, og da vi var halvvejs, var jeg ikke i tvivl, for nu tog smerterne til. Cecilie grinede af mig, fordi jeg ikke kunne gå så hurtigt og havde ondt. Jeg ringede til min dejlige kæreste, der samme morgen havde skrevet en besked på min mobil, at der godt snart måtte ske noget han hentede min mor, som skulle passe cecilie og kom hjem 10.30. I mellemtiden ringede jeg til fødegangen, og de ville godt have jeg kom (hun kunne godt høre jeg havde ondt). Min kæreste troede vi havde tid nok og tullede lidt rundt, så vi var på fødegangen 11.15. Fra vi kom ind af døren tog veerne til.
Vi blev modtaget af den sødeste nyuddannet jordmoder, som bare var så påpasselig og god til at fortælle hvad jeg skulle og hvad palle skulle. Jeg havde rigtig rigtig mange smerter fordi det gik så hurtigt. Fik lidt lattergas, og ellers klemte jeg bare palles hånd. Efter 25 min presseveer kom Mathilde til verden kl.13.14 3500 g og 50 cm og verdens dejligste lille menneske, hun græd ikke så var så bange for om der var noget galt, men heldigvis var hun bare stille af natur og er stadig stille. Det kan tælles på en hånd de gange hun har grædt
Nå vi ringede efter storsøster som jo blev så glad for det blev en pige og hun holdte mathilde hele dagen og er verdens bedste storsøster. Så alt i alt en fantastisk hurtig fødsel, jeg sagtens kan holde til igen forhåbenligt snart:D Det må vi jo se...
Kh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.