chok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. april 2008

bette

mikkel stilte sig op ved bordet, faldt så bagover med baghovedet ned i gulvet.. fik ham trøstet og satte mig så på sofaen med ham, hvor han så faldt sammen, ligesom hvis han var faldet i søvn på mig.... satte ham op på mine ben (i ved sådan så de bliver stive i kroppen og står på en) men han faldt bare sammen og havde lukkede øjne.. var meget slap, han åbnede så øjnene fordi jeg råbte MIKKEL!!!! men kunne slet ikke få øjenkontakt med ham.. ringede med det samme til vagtlægen... fik helt kvalme så bange blev jeg.. men imens jeg stod og ventede på det blev min tur.. blev han pludselig bedre, og nu leger han på gulvet. og har også været oppe og stå siden.. hun sagde så at jeg skulle være opmærksom på om han begyndte at kaste op eller blive slatten igen.. men ellers fortsætte aftnen som sædvanlig.. puha piger, kan godt sige jer mit hjerte var oppe i halsen.. :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2008

Loggidut

åååh, nej....er det så en hjernerystelse...:'( det med at man skal holde øje med de ikke bliver slatne efter et slag er jo bare noget man siger...det er jo ikke noget man skal opleve...ohhh nej....du må have haft det så forfærdeligt, jeg sender dig et stort lynkram, og god bedring til bettemanden!

Anmeld

17. april 2008

Nadi

Ej for pokker!!!

Håber han bliver ved med at være frisk resten af aftenen.

1000 tanker og (H) herfra.

-Nadia

Anmeld

17. april 2008

birgittemarie

Neej, hvor frygteligt!!! Du må have haft det helt rædselsfuldt!
Håber, han stadig er frisk?

Anmeld

17. april 2008

Tikki

puuuuhha - hvor skrækkeligt 8( - håber virkelig alt er vel. Jeg er så bange for de fald, de små laver....tænker tit på hvor meget de egentlig kan holde til :S

Anmeld

17. april 2008

bette

lige lidt update fra mig..

mikkel har været frisk lige siden, heldigvis.. men gud hvor blev jeg da bare kanon bange... godt at lægevagten kunne berolige mig..

og tak for jeres tanker(H)

Anmeld

17. april 2008

Marco2

Det var godt.

Tak for update.

Ag

Anmeld

17. april 2008

ivfmarie

Puhadadada!!¨

Det var en grim forskrikkelse - hvor er det godt at han har været ok siden.
Jeg fik helt mave-knude da jeg læste din beskrivelse.

Marie - der lige nu er godt tilfreds med at Malte kun kan ligge og sidde

Anmeld

17. april 2008

BellaT

Gisp!8(

Godt han er okay.
Sikke en forskrækkelse!

Trøsteknus fra Helle...(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.