har lige sat min lille dreng på toget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. april 2008

stinna87

sammen med farmand, han skal en tur en tur over til mormor og morfar... Og farmand en tur til købenahvn, så er bare palle alene i verden og savner den lille allerede og han kommer ikke hjem før søndag! :'(8(:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2008

Honningblomst

Hold da op....imponerende at du kan slippe ham i så mange dage.
Knus og god forlænget weekend...
Eva-(H)

Anmeld

17. april 2008

stinna87

Er jeg heller ikke sikker på jeg kan... :'( Slet ikke når Kenneth heller ikke er hjemme... Heldigvis kommer min veninde fra københavn i morgen og blir' til lørdag... Mange tak

Anmeld

17. april 2008

Pia.

Nøj han får en god weekend - ren hygge med far, mormor og morfar.... (hvor gammel er det han er, det har jeg pludselig glemt ???)
Men mon mor får en god weekend... det håber jeg meget du gør og kan nyde en hygge dag og aften med en god veninde....

KNUS PIA(H)

Anmeld

17. april 2008

stinna87

Tror jeg også, han kommer slet ikke til at mangle mig... Kun omvendt!!!! Jo tror det blir' meget godt, men også hårdt. :$ 10 måneder på søndag.... Så han er jo stadig bare et bette pus...

Anmeld

18. april 2008

MorCamilla

Puha, det må ikke være sjovt for dig.. Jeg håber at det går.. Men se det fra den lyse side, jeres søn får noget far/søn tid, og du får veninde besøg og kan rigtig hygge..:)
Håber du får en god weekend..

Anmeld

18. april 2008

Rasmine

NYD DET DOG!
Solen skinner, vejret er fedt.
Sov længe, tag på shopping, sid længe over maden, sludr med veninden uden afbrydelser... osv.
:)

Anmeld

18. april 2008

Pia

Nyd det nyd det..
Ren terapi for dig og sikken energi du har når de kommer hjem søndag.
Og så kan du jo rå hygge med sønnik fra mandag igen og bare nussse og pusse;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.