Hvordan planlægger i at fortæller de "gamle" at de skal være bedsteforældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.168 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. april 2008

OKtober projekt

Ja lad mig hører jeres søde beretninger om at fortælle denne store nyhed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2008

Pia.

Jeg kan ikke holde på sådan noget, så imens jeg stod med den positive test har jeg ringet rundt først til mine forældre, så min søster og så veninderne der også lige har måtte vide den gode nyhed :):P:):P

Og bare sagt det - JEG ER GRAVID (L)

Anmeld

17. april 2008

Nadi

Jeg ringede til mine forældre da de stod i køen i føtes og fortalte at de skulle være bedste forældre :P

Men havde egentlig tænt på at de skulle have haft et billede af baby fra scanningen, men vi kunne slet ikke holde det hemmeligt, og så var der jo også lige det der med at jeg begyndte at kaste op 14 dage efter jeg fandt ud af at jeg var gravid :S Så det var lidt svært at skjule.

Men næste gang har jeg tænkt mig at Oliver skal have en t-shirt hvor der står "jeg skal være storebror" på. Og så fortælle det på den måde :)

-Nadia

Anmeld

17. april 2008

Tikki

Vi fortalte det juleaften, hvor vi skulle holde jul for min familie. Vi sad og fik kaffe alle ved bordet og så lagde jeg en lille kuvert med scanningsbilleder på bordet. Jeg spurgte om de ikke havde lyst til at kigge i kuverten og ihhhh hvor blev de stumme...ha ha - det var ikke helt planlagt, at det skulle komme så hurtigt og ingen vidste at vi ville prøve at få et barn, så det kom meget bag på dem. Jeg var 13 uger henne og havde åbenbart skjult det godt ;) Og så fortalte vi at vi var blevet gift også i al hemmelighed og så var der endnu mere stille 8D

Min mands familie fik et billede af os, der var taget under vielsen - de vidste nemlig heller ikke, at vi var blevet gift. På min mave på billedet, havde vi klistret et lille scanningsbillede på, sat det i en fin ramme og så pakket det ind som en gave til under juletræet. Der var telefonstorm midt i gaveudpakningen :D

Anmeld

17. april 2008

Pia.

Jeanette skriver:

Vi fortalte det juleaften, hvor vi skulle holde jul for min familie. Vi sad og fik kaffe alle ved bordet og så lagde jeg en lille kuvert med scanningsbilleder på bordet. Jeg spurgte om de ikke havde lyst til at kigge i kuverten og ihhhh hvor blev de stumme...ha ha - det var ikke helt planlagt, at det skulle komme så hurtigt og ingen vidste at vi ville prøve at få et barn, så det kom meget bag på dem. Jeg var 13 uger henne og havde åbenbart skjult det godt ;) Og så fortalte vi at vi var blevet gift også i al hemmelighed og så var der endnu mere stille 8D

Min mands familie fik et billede af os, der var taget under vielsen - de vidste nemlig heller ikke, at vi var blevet gift. På min mave på billedet, havde vi klistret et lille scanningsbillede på, sat det i en fin ramme og så pakket det ind som en gave til under juletræet. Der var telefonstorm midt i gaveudpakningen :D

Rigtig sød måde I har gjort det på.... misunder at I kunne holde det hemmeligt så længe, det må havde været en kæmpe overraskelse for hele familien....
(H)

Anmeld

17. april 2008

SaNiNa

Jeanette skriver:

nej hehe den må jeg huske... Vi snakker osse lidt om hvordan vi nu skal få det sagt min forældre ved at jeg fik en abort men ikke at vi prøver igen tror heller ikke de regner med det...

Vi har osse snakket om at gifte os enden den lille skulle komme til verden det bliver bare os selv og så må det helt store kirke bryllup komme på et andet tidspunkt...

men den med kurven skal huskes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.