Stik mig din livret ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.556 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. november 2009

Mutti2

Jeg mangler virkelig ideer og nye spændende retter til aftensmad.

Jeg synes det hele bliver lidt for ensformet!!

Så som overskriften siger så: "stik mig din livret"  eller andre ideer til lækkert mad

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

sarahb

ris med kylling i citron sovs..
pakistanske pakora.
million bøf med kartoffelmos.

Anmeld

11. november 2009

TbCp

Jamen min livret er alt med kylling

Ikke så opfindsomt

En af retterne er f.eks. kyllingbryst skåret op på langs og fyldt med pikantost og bacontern. Rundt om skal der parmaskinke og så i ovnen

Hjemmelavede kartoffelbåde. kartofler vasket men ikke skrællet, skåret i både. Væltet rundt i olie, timian, oregane, salt og peber og så i ovnen.

Min mand laver det bedste Lady og Vagabonden mad. Spaghetti og kødboller i tomatsovs, hvor kødbollerne er lavet med revet ost i.

Græske frikadeller - er ret sikker på en opskrift kan googles.

Hmmm det var lige hvad jeg kunne komme på nu, der kommer måske mere

Anmeld

11. november 2009

Prinsessens'Mor<3

Livretten her hjemme er helt sikkert boller i karry med ris..

Og Fondue..

Anmeld

11. november 2009

ønskebørn74

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg mangler virkelig ideer og nye spændende retter til aftensmad.

Jeg synes det hele bliver lidt for ensformet!!

Så som overskriften siger så: "stik mig din livret"  eller andre ideer til lækkert mad

Knus Pernille

Svinemørbrad fyldt med blød feta f.eks. puck fra arla og soltørredetomater/hvidløg el.kryderurter omviklet med sliced bacon og så i ovnen ca. 45min. Laver tit hasseelbagte kartofler eller flækket kartoffel í ovn med skræl og krydret lidt til.. Til den mørbrad med soltørrede tomater serverer jeg jensens favoritsovs til... mums.. De andre får vi jensens whisky sovs til.. Også mums.. Tilbehør: En bund af frisk rucola salat, næste lag er: Kogte rødbeder skrællet, skåret i tern og vendt i mørk balsamico, næste lag tern af blød feta som puck fra arla igen og til sidst drysset med ristede pinjekerner, græskarkerner el. andre nødder, blot at de er ristede lidt... Mums!!

Elsker at lave mad

Anmeld

11. november 2009

ønskebørn74

ønskebarn74 skriver:

Svinemørbrad fyldt med blød feta f.eks. puck fra arla og soltørredetomater/hvidløg el.kryderurter omviklet med sliced bacon og så i ovnen ca. 45min. Laver tit hasseelbagte kartofler eller flækket kartoffel í ovn med skræl og krydret lidt til.. Til den mørbrad med soltørrede tomater serverer jeg jensens favoritsovs til... mums.. De andre får vi jensens whisky sovs til.. Også mums.. Tilbehør: En bund af frisk rucola salat, næste lag er: Kogte rødbeder skrællet, skåret i tern og vendt i mørk balsamico, næste lag tern af blød feta som puck fra arla igen og til sidst drysset med ristede pinjekerner, græskarkerner el. andre nødder, blot at de er ristede lidt... Mums!!

Elsker at lave mad

ps. opskriften kan også laves med kyllingebryst på pande el. i ovn...

Anmeld

11. november 2009

TbCp

ønskebarn74 skriver:

Elsker at lave mad

Nøøøøjjjjj mmmm

Den opskift er hermed gemt!

Anmeld

11. november 2009

ønskebørn74

TbCp skriver:

Nøøøøjjjjj mmmm

Den opskift er hermed gemt!

SMAGER FANTASTISK SKAL JEG LOVE DIG...Og alt kan laves på forhånd og passer sig selv i ovnen imens gæster er på besøg med mørbrad udgaven..

Anmeld

11. november 2009

SaNiNa

boller i karrye, karry suppe ja alt med karry

ristafel num num

Anmeld

11. november 2009

Ni-ko-li-ne

ANDESTEG!! OG FLÆSKESTEG :0)

kylling med ris, grøntsager og soya

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.