Puhh jeg synes det kommer og går, kan gå totalt i panik det ene øjeblik når jeg tænker på det, eller ser en fødsel i f.eks de unge mødre. Så er det ligefør jeg siger - ej vil ikke alligevel (på trods af det er umuligt) :-D
Men når jeg sidder og snakker med min mor, og om hendes fødsler, og hele forløbet bliver jeg mere rolig. Jeg har besluttet ikke at komme på rundvisning på fødegangen, og læser heller ikke særlig meget om fødsler, kun lige hvad der er nødvendigt at vide og hvad min jm mener jeg burde vide. Jeg skal helst ikke vide alt for meget om detaljerne, fordi så går jeg simpelthen i panik.
Er også meget bange for det går rigtig hurtig, for jeg er alene, og kender ikke mange i århus hvor jeg bor, så skal have min mor med, og hun bor i skive men før hun har fået pakket lidt og kommet afsted går der 2 timer, hvilket sikkert er tid nok, men når man læser nogen derinde kan jo det rigtig hurtig ligepludselig... Men er bestemt bange/nervøs
Synes det kommer og går, men håber på når der kun er et par uger tilbage så er jeg bedøvende ligeglad hvor ondt det gør, fordi jeg er træt af at være gravid. :-D
Tullen85 32+3
Anmeld