Nervøse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. november 2009

LMM

Hej Alle jer skønne gravide/mødre

Tænkte om I er nervøse/bange ang. jeres fødsel??? Jeg troede at jeg ville blive bange for det hele, men synes at jeg falder mere ind i tanken om at jeg skal igennem en fødsel om ca tre måneder og glæder mig faktisk rigtig meget til selve fødslen..

Jeg har aldrig kunne se mig selv som mor, men føler mig mere og mere som mor og elsker at sige det højt.. JEG SKAL VÆRE MOR!! Hi hi..

Men kunne godt tænke mig at vide hvordan I andre har det med at fødslen nærmer sig?? eller da den nærmede sig??

KH Lærke 23+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

SHERO

Puhh jeg synes det kommer og går, kan gå totalt i panik det ene øjeblik når jeg tænker på det, eller ser en fødsel i f.eks de unge mødre. Så er det ligefør jeg siger - ej vil ikke alligevel (på trods af det er umuligt) :-D

Men når jeg sidder og snakker med min mor, og om hendes fødsler, og hele forløbet bliver jeg mere rolig. Jeg har besluttet ikke at komme på rundvisning på fødegangen, og læser heller ikke særlig meget om fødsler, kun lige hvad der er nødvendigt at vide og hvad min jm mener jeg burde vide. Jeg skal helst ikke vide alt for meget om detaljerne, fordi så går jeg simpelthen i panik.

Er også meget bange for det går rigtig hurtig, for jeg er alene, og kender ikke mange i århus hvor jeg bor, så skal have min mor med, og hun bor i skive men før hun har fået pakket lidt og kommet afsted går der 2 timer, hvilket sikkert er tid nok, men når man læser nogen derinde kan jo det rigtig hurtig ligepludselig... Men er bestemt bange/nervøs

Synes det kommer og går, men håber på når der kun er et par uger tilbage så er jeg bedøvende ligeglad hvor ondt det gør, fordi jeg er træt af at være gravid. :-D

Tullen85 32+3

Anmeld

11. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg er overhovedet ikke nervøs for at føde. Jeg glæder mig helt sindssygt til at opleve det. Jeg kan godt få lidt sommerfugle i maven, men det er på en god måde.

Det eneste jeg kan være lidt urolig for er om baby klarer fødslen godt og at der ikke går noget galt og han dør midt i det hele. Ja, jeg er lidt dramatisk, men i bund og grund er jeg bare super spændt på det hele.

Jeg er 37 + 6 i dag, så jeg er KLAR!!!!!

Havde lige en ven på besøg der spurgte om der var noget galt. Jeg var ubevidst kommet til at stønne fordi jeg tog et skridt. Grin.. Så jeg er også godt træt af at være gravid.

Anmeld

11. november 2009

TbCp

I løbet af min graviditet tænkte jeg ikke rigtig på selve fødslen... Der var så længe til jo
Min svigerinde "morede" sig med igen og igen at fortælle hvor ondt det gør. Jeg skubbede det væk, kunne alligevel ikke bruge det til noget, for jeg havde jo ingenting at sammenligne med.
I uge 35+2 gik vandet så en tidlig morgen og det kom så meget bag på mig at jeg slet ikke nåede at blive nervøs over at det var nu, jeg var mere bare lidt forvirret og lod tingene ske.

Anmeld

11. november 2009

christina2412

jeg er total klar, og fødslen kan bare gå igang

vil tag imod et tegn med kys hånd.

christina 39+6

Anmeld

11. november 2009

Unalisa

jslet ikke bange!!!!!!

jeg glade mig rigtigt meget til at føde, . men jeg er super nervøs, håber det komme til at gå godt

limya 35+5

Anmeld

11. november 2009

Smukkert

Jeg er super spændt... Spændt på hvordan det starter, hvordan det forløber og på at se min lille søn <3..

Det må gerne ske snart.. Det er begyndt at gøre herre ondt når han møffer rundt derinde. Mine stakkels ribben vil gerne snart ha en pause!!

38+2

Anmeld

11. november 2009

Nybagt mor

Glæd jer!! Det er en helt fantastisk oplevelse - og ja det gør ondt. Men er virkelig en stor oplevelse hvad kroppen kan bedrive

Hilsner fra en nybagt mor, der selv fødte her i fredags..

Anmeld

11. november 2009

LMM

Tak fra jer alle, og kan se at I alle er ved at være tæt på.. Jeg tænker på at der er så mange der føder hver dag. så de skal nok få ham ud på en eller anden måde.... Jeg pylre nok en del, men det gør jeg altid ha ha..

Og stort tillykke Kommende-mor med den lille dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.