Kønsvorter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. november 2009

Anonym trådstarter

Hej hej

Jeg har i meget lang tid bøvlet med kønsvorter. (fandens opfindelse). min læge snakkede om at han sys jeg sku få den der vaccination for livmoderhalskræft, men mit spørgsmål er så: går kønsvorterne væk hvis man er blevet vaccineret?

sagt på en anden måde "helbreder" vaccinationen..?

det er nemlig det billede jeg har fået i hovedet, og kan ik helt forstå det. er meget forvirret.

Mange hilsner fra en meget frustreret ano.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

SaNiNa

tror ikke den helbreder men den gør jo at du ikke kan få livmoderhalskræft.

Anmeld

11. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

nej, det helbreder desværre ikke at blive vaccineret. Så kondylomerne kan du risikere at få resten af livet Det kan gøre virusset betydeligt bedre så du enten slet ikke får angreb, eller så de angreb du får bliver mildere.

Nu ved jeg ikke hvor slemt du er/har været ramt, men under alle omstændigheder synes jeg det er en rigtig god idé at få vaccinationerne. det er kun 3 små stik og det beskytter dig stadig mod de andre former for HPV

Hvad bliver du behandlet med nu?

Anmeld

11. november 2009

Anonym trådstarter

nej, det helbreder desværre ikke at blive vaccineret. Så kondylomerne kan du risikere at få resten af livet Det kan gøre virusset betydeligt bedre så du enten slet ikke får angreb, eller så de angreb du får bliver mildere.

Nu ved jeg ikke hvor slemt du er/har været ramt, men under alle omstændigheder synes jeg det er en rigtig god idé at få vaccinationerne. det er kun 3 små stik og det beskytter dig stadig mod de andre former for HPV

Hvad bliver du behandlet med nu?

Okay, jeg kune heller ik helt forstå det.

Jeg er ik så ramt af det mere, men har været temmelig hårdt ramt, men alligevel er der lige et par stykker der er "sejlivede" og bare ik vil som jeg vil! Jeg behandler med en creme som hedder Aldara, som måske ik er helt "kras" nok så de par stykker "overlever"  Ved ik lige hvordan jeg ellers sku skrive det.

Anmeld

11. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Okay, jeg kune heller ik helt forstå det.

Jeg er ik så ramt af det mere, men har været temmelig hårdt ramt, men alligevel er der lige et par stykker der er "sejlivede" og bare ik vil som jeg vil! Jeg behandler med en creme som hedder Aldara, som måske ik er helt "kras" nok så de par stykker "overlever"  Ved ik lige hvordan jeg ellers sku skrive det.

Aldara burde kunne snuppe dem, hvis du ikke holder pause (selvom det er smertefuldt i længden), men ellers tal med din læge/gyn om laser... så bliver de brændt væk, og det overlever de ikke! Det er naturligvis ikke smertefrit, for det bliver, så vidt jeg ved, sår bagefter, men det heler og så er du af med dem!

Håber da du slipper... men vaccinen er som sagt en god idé uanset hvad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.