puuuhhhaaaaa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. april 2008

ka li ja

hej igen allesammen. long time, no see.. for fanden min com er noget lort... skal ha den formateret lige saa snart jeg faar tid og gider!!!!! nu kan den lige pludselig ikke skriver ; ' og [!!! ja det var saa, ae oe og aa jeg mente.. hvordan laver jeg det om( ja kan heller ikke skrive sp'rgsm[lstegn!) pis n[ jamen vi er jo ogs[ strejke ramte s[ jeg har begge unger hjemme, s[ det er hvad tiden g[r med. og jeg er s[ stolt af mig selv, for efter jeg ikke kunne bruge com, s[ er her blevet s[ p;nt at se p[... de fleste steder. stue og koek er superb!:D aj kan i overhovedet g;tte hvad der st[r..n[ pyt. jeg f[r malet i maleb'ger, leget med duplo, og gormiti(noget nyt xander leger med), f[r vasket viiildt meget t'j.... ja h[ber da i har det godt allesammen. har slet ikke v;ret inde og l;se, s[ jeg er slet ikke med i noget som helst... tema billederne, er det med m;nner eller var det bare dr'mmefyren der sku paa jeg savner jer!!!! jeg h[ber p[ at v;re alene hjemme i aften og der s[ blir tid til jer. efter husm'drene er flyttet hihi knuser fra jeres allesammens kalaha:D(L)(L)(L)(L) love is in the air(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2008

ivfmarie

Heeeeeej søde

Nej hvor hyggeligt med en lille gætteleg :D

Har du prøvet at ændre opsætningen til dansk? Ved du hvorn man gør?
I den nederste værktøjslinje ved siden af batteristatus, der står der om den er sat op til engelsk (EN) eller dansk (DA). Meen, det har du jo sikkert prøvet.

Nå, men det var fedt at høre fra dig - jeg var liiige ved at gribe fonen for at smesse, men så poppede du lige op her.
Det lyder ellers til at du rigtig er blevet en hyggemor - gid du var min moar!

Knus til dig min søde(L)(L)(L)

Anmeld

17. april 2008

ka li ja

nej det har jeg ikke proevet, og kan ikke finde us af hvordan man goer!!!! og nej du ville ikke 'nske jeg var din mor! jeg er skrap!!! har s[dan savnet dig(L) jeg har forresten lige m[lt mig for f'rste gang siden jeg startede p[ kur.... der er smuttet 51.5 cm i alt.. alts[ p[ talje, hofter, l;g, arme hals.. saa stolt saa stolt!! du var da noget af en gotte da i blev gift hva marolle haha helt lsh[ret og langt h[r... uhhh s[kan jeg da godt fors[ ham casper syntes du var en af de l;kre piger! men syntes nu det er godt du er blevet moerkere:D kyyyyyyyys til dig

Anmeld

17. april 2008

ka li ja

hmm fandt det, men den kan kun v;re eng.... det er den version morten har installeret midlertidig tror jeg

Anmeld

17. april 2008

ivfmarie

ka li ja skriver:

hmm fandt det, men den kan kun v;re eng.... det er den version morten har installeret midlertidig tror jeg

Hvis nu du klikker på EN så har du mulighed for at vælge DA - og så skulle æ,ø og å være på plads igen.

Anmeld

17. april 2008

ka li ja

neeeeej det kan man ikke her.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.