Mebach skriver:
Den må være røget aller aller aller nederst på TO DO listen!
Men er det nødvendigt at sætte parentes rundt om smileyerne da?
og hvis ja, kan du så ikke bare lave mellemrum efter hvert prentes tegn, så det ikke kommer til at hænge sammen?
Nu er jeg jo ikke skide tekninsk anlagt, men altså alle smileyer er jo en eller anden tatsekode, og når du så sætter parentes på, kan det d agodt være det laver bøvl i et eller andet, og den så tror den skal smide noget ekstra på.....
Og så tænker jeg lidt, at TO DO listen måske indeholder andre ting som er en smule vigtigere? Eller Henrik har travlt? Jeg mener manden har jo både familie og almindeligt job ved siden af, jeg er da rimeligt imponeret over hvor meget han alligevel når herinde.... Tænker også han sikkert laver en masse sager som vi dåååmme høns ikke har forstand på, og måske slet ikke ser er ændret eller rettet elle rhvad ved jeg?
Anyways, jeg forstår da godt det er irriterende, hvis du absolut vil have den parentes på.... men måske de der mellemrum kunne løse dit problem? jeg aner det som sagt ikke, har ikke selv oplevet lige det problem før, så ved slet ikke om det virker.
Anmeld