Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Valle81 skriver: Ja og din datter hedder Liva ikke:0) Det synes jeg er så skønt. VIlle så gerne have at hvis jeg fik en datter at hun skulle hedde det, Asta og Live skønt sammen. Men min kæreste ville ikke have det, men nu skal vi også have en dreng, så kan det jo være lige meget...............altså for nu:0)
Ja og din datter hedder Liva ikke:0) Det synes jeg er så skønt. VIlle så gerne have at hvis jeg fik en datter at hun skulle hedde det, Asta og Live skønt sammen. Men min kæreste ville ikke have det, men nu skal vi også have en dreng, så kan det jo være lige meget...............altså for nu:0)
Jeg har faktisk også forsægt at "presse" Asta igennem herhjemme Nå men nu er jeg slet ikke gravid så det varer længe inden jeg behøver "presse" mere på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja, vi blev næstene ening, nu hae vi 2 navne, Augusta og Elise, men mest til Elise, men vil i hjælpe med mellemnavne til Elise&Augusta
Anonym skriver: Já lidt, er ikek så meget til henriette, linenette, og ja ida er smukt, men det er brugt i familie, vi er til gamle fornavne. som f. eks agnes, karen osv
Já lidt, er ikek så meget til henriette, linenette, og ja ida er smukt, men det er brugt i familie, vi er til gamle fornavne. som f. eks agnes, karen osv
Hvis i godt kan lide gamle navne hvad så med
Kristine
hed jeg det ikke selv skulle min pige hedde det
Jamen når I er til gamle navne og godt kan lide Agnes, så kan det da næsten kun være Agnes Marie
Anonym skriver: Ja, vi blev næstene ening, nu hae vi 2 navne, Augusta og Elise, men mest til Elise, men vil i hjælpe med mellemnavne til Elise&Augusta
en af mine veninder hedder Sarah Elise, og det syntes jeg lyder rigtig flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128