strejke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skulle de have accepter de 13% foa sagde nej til eller blive ved til de får de 15% mere i løn

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

797 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. april 2008

SaNiNa

Jeg er lidt nysgerrie...

Hvad syntes i om strejken er det okay at de strejker og kæmper for mere i løn?

Jeg er selv uddannet social- og sundhedshjælper... jeg er ikke fastansat som mange af jer ved.

som vikar får jeg 150.25 i timen noget mere end hvis jeg var fast ansat...

kom endelig med jeres mening...

De har min fulde støtte... Og håber de bliver ved det de for de 15% mere i løn og gerne nogle flere hænder osse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2008

Honningblomst

Ved det ærlig talt ikke...kan slet ikke finde rundt i alt det der bliver skrevet og sagt. Jo mere jeg prøver, jo mere stresset bliver jeg.
Et er i hvert fald sikkert og det er at de mennesker som vælger at arbejde med mennesker...de KNOKLER!!! men om de skal have det ene eller andet i løn...tja.
På det personlige plan, synes jeg det er super stressende at min søn ikke kan afleveres i børnehave, især når jeg ved at der er en del børn hvis forældre går hjemme og som bliver afleveret hver dag.
Nå, men ikke noget klart herfra...
Eva..

Anmeld

17. april 2008

Honningblomst

Og når det kun handler om pædagogerne, så synes jeg det er virkelig helt skævt at der blev sagt ja til et forlig istedet for at gå med på strejken nu...tror ikke der er meget virkning i en pæd, strejke om en måned...og det bliver helt sikkert et nej til forliget, tror jeg.
Eva

Anmeld

17. april 2008

Hedegaard

Hej:D
Jeg syns det er fint og okai at de strejker, jeg syns bare at det er de forkerte det går ud over:S
(H)helene

Anmeld

17. april 2008

Jan9e D