(februar) Så har Lucas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. november 2009

Diana...

Gået sine første 3 skridt UDEN STØTTE. 

Jer så det det svare ikke det var hans far der så det Jeg stod og lavet mad igår og Claus og Lucas sad på gulvet i køkkenet og lige pludselig slipper Lucas reolen og går 3 skrid hen mod mig, og Claus siger LIDT HØJT skat se se og Lucas bliver forskrækket og falder så jeg nået ikke at se det

Men jeg er SÅ stolt og os glad for at det var Claus der så det første gang da det er mig der har oplevet alt det andet. Men man ville jo godt havet set det alligevel

Claus begynde selv at gå da han var 9 måneder så han må ha arvet sin fars hurtige gener

Nå lige en lille opdate her fra når nu jeg desværre aldrig er på

Knus Til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Misjelle

Ej han er da bare en lille supermand ham Lucas ... Så flot jeg ville også være ved at revne af stolthed, men tror nu der er lang vej til det sker ... man skal jo lige lære at møve og kravle først .

Anmeld

11. november 2009

MoarLK

Han er sku hurtig ham lillemanden  så får du rigtig travlt med at rende i røven på ham...

Anmeld

11. november 2009

Mira0911

DianaMoar skriver:

Gået sine første 3 skridt UDEN STØTTE. 

Jer så det det svare ikke det var hans far der så det Jeg stod og lavet mad igår og Claus og Lucas sad på gulvet i køkkenet og lige pludselig slipper Lucas reolen og går 3 skrid hen mod mig, og Claus siger LIDT HØJT skat se se og Lucas bliver forskrækket og falder så jeg nået ikke at se det

Men jeg er SÅ stolt og os glad for at det var Claus der så det første gang da det er mig der har oplevet alt det andet. Men man ville jo godt havet set det alligevel

Claus begynde selv at gå da han var 9 måneder så han må ha arvet sin fars hurtige gener

Nå lige en lille opdate her fra når nu jeg desværre aldrig er på

Knus Til jer alle.

Hvor er det dejligt...

Anmeld

11. november 2009

MoarViborg

wow! kravler ved 6 måneder og går ved 9! hvornår skal han mon meldes ind i mensa???  

Knus Trine, der har en datter på 7½ måned som OVERHOVEDET ikke flytter numsen (læs: kravler) endnu

Anmeld

11. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

TILLYKKE - det er da bare super flot. Han er da bare en rigtig supermand   

Jeg tilslutter mig Trine; Lina (som også er 7 1/2 mdr.) kravler heller ikke endnu og gider kun, at vende sig når hun selv synes - hun er faktisk lidt doven min datter. Det der med at sidde selv, det er der heller ikke meget sjov i

Kh.

Katja

Anmeld

13. november 2009

Muffinmus

det var da skønt...så er han snart på alle hylder i hele huset og får bulser...man får bare sådan lyst til at købe en cykelhjelm når de for alvor begynder at stavre rundt:-)

Han går vel ok nu så?? mindes da i hvert fald at der gik 2 dage fra min søns første 3 skridt..eller 2 skridt, til han gik hele stuen rundt som om han ikke havde lavet andet....bortset fra bulerne, he he

Anmeld

13. november 2009

Diana...

MariaE skriver:

det var da skønt...så er han snart på alle hylder i hele huset og får bulser...man får bare sådan lyst til at købe en cykelhjelm når de for alvor begynder at stavre rundt:-)

Han går vel ok nu så?? mindes da i hvert fald at der gik 2 dage fra min søns første 3 skridt..eller 2 skridt, til han gik hele stuen rundt som om han ikke havde lavet andet....bortset fra bulerne, he he

Ja det troet jeg os men han har faktisk ikke gjort det siden det var nok bare en engangs forstilling.

Anmeld

13. november 2009

novalfrida

Hold da op det var tidligt at tage sine første skridt..

rigtig flot

Er  meget imponeret

Anmeld

13. november 2009

Muffinmus

DianaMoar skriver:

Ja det troet jeg os men han har faktisk ikke gjort det siden det var nok bare en engangs forstilling.

nåa ja, men det er nok fordi det er så tidligt han har taget dem, fordi hans balance nok ikke er helt enig med ham i at han skal gå nu

Victoria har taget 2 skridt nogle gange, men det er sgu mere held end forstand og fordi hun ved jeg griber hende når hun falder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.