Nu synes jeg det går stærkt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. november 2009

Annette

For alvor stærkt..

Oliver har været med til at lave sin egen CD og det var altså ikke lige børnesange der kom på den...
Det var
Madonna med celebration, Vouge(han siger hun er så pæn)
Rasmus Seebach med Engel og glad igen
Kathy Perry med I kissed a girl
Aqua med Back to the ´80
Alphabeat med the spell
og en del andre jeg ikke lige kan huske.
Han hører den konstant og skal ha den med i børnehaven hver morgen..

Synes ikke det er så længe siden WAUW CDén var et hit, men den er godt nok røget ud til siden, gg

Knus Annette, med en dreng der synes Madonna er pæn og går i højhælede støvler(altså Madonna gør :0))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Susan1978

jojo sådan er det også herhjemme..

den ene dag da jeg hentede Ea i børnehaven, var hun næsten den sidste.. de sad så 2 voksne og 2 børn og Ea underholdte ved at sidde og synge Aqua med barbiegirl..  noget af det hun synger er sludder men resten er sgu rigtigt..

men hun er jo heller ik datter af en DJ og en diskodronning for ingenting..

Hun elsker musik og har virkelig øre for det.

Anmeld

11. november 2009

Annette

Diskodronning har jeg aldrig været, men jeg har altid haft nogenlunde styr på hvem der har sunget hvad.
Men jeg må godt nok indrømme at de sidste år har jeg ikke brugt så meget tid på det, men det blir jeg da nødt til igen, for når Oliver hører en sang så må jeg jo vide hvem det er så han kan få den, gg

Oliver hørte Rasmus Reebach med glad igen 1 gang og da han kom hjem skrålede han omkvædet Uuuh igen og igen, ggg

Knus Annette, med en søn der nu ikke har sin CD mere, han har fået den væk nede i børnehaven!!!

Anmeld

11. november 2009

Tina2

He he, hvor godt! Kan lige se ham for mig;-)

Filuca er lige sådan, hun EEEELSKER at synge- og det er især Mohammed og Aqua:-) Sukkerchok kan hun også godt noget af.....

Hun er jo superskrap i "Barbiegirl" på Singstar, som vi jo "dyrker" en del herhjemme, he he... Er ved at lære hende "Dr Jones" og også "Smuk som et stjerneskud"... Hun lærer bare SÅ hurtigt!!!!

På Rhodos var der jo de der Bamser der underholdt og vi købte en cd med dem og den er jo så på svensk, men hun synger faktisk 80% rigtigt ca... Ret imponerende.....

Ellers er MGP det HELT store hit og hun optræder meget gerne med det for os allesammen, når bare hun må få en mikrofon fra Singstar i hånden, og jeg kan godt sige jer, den ikke får for lidt med dans og vrik, ha ha:-))

Knus Tina (som jo selv er en poptøs der elsker at give den max gas i Singstar)

Anmeld

12. november 2009

Annette

Ja de skal sgu nok få rocket og vrikket, ggg

Oliver har meget med at spørge om det er en pige der synger, gg
Han har også Mohammed på sin CD, han kunne nok lige få lov til at komme med fordi han har en lys stemme, gg

Oliver havde vist givet den hele armen nede i salen i BH, det var sådan at alle pædagoerne absolut liiige skulle noget dernede, ggg

Singstar hva for en spillekonsol er det til??

Knus Annette, der gerne selv skråler med på sangene, især i bilen, når jeg er alene, for Oliver siger han ikke kan høre sangen ellers... Hu!!!! øv kan ikke bruge smileys :0(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.