først vil jeg sørme rose dig for at have ammet så lang tid, det er skide flot.
well, amning, i den alder Johanna har er jo ikke en nødvendighed, det er hygge...men skal man hygge med sine børn, er der jo mindst to der skal have lysten til det...og har du ikke lysten til det mere, så stop det, kampen bliver nok ikke mindre hen ad vejen...så jeg vil da sige stop.
den dårlige samvittighed kan jeg nemt følge dig i...tif var helt lille da jeg kun havde halvdelen af det mælk hun i grunden forlangte...og jeg kan huske jeg igen og igen vendte den med gud og hver mand, først troede jeg det var for at retfærdiggøre mit stop, men senere har jeg fundet ud af det nok var dårlig samvittighed...den slap jeg først da sp højlydt udbrød, hold da op et knæk i hendes vægtkurve (i positiv retning) efter du er stoppet med at amme...først der slap jeg den helt...så jeg forstår godt du er ked...
men har du ikke lysten, så stop, der er jo heller ingen grund til at fortsætte nu hvor hun er de 9 måneder.
måske kan du fylde tomrummet med en god godnat historie, en sang, eller noget andet hyggeligt i gør sammen...
stort knus fra loggi, som syntes det er fedt du melder ud hvordan du har det!
Anmeld