en lille sang om en stor sorg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.727 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. november 2009

oo

puha, jeg er ikke en country-gal normalt, men denne her sang gik alligevel lige i maven. Jeg har samlet mig uendeligt mange sange om den sorg det er at miste et barn, men det er første gang jeg hører en sang om den sorg det er ikke at få et:

http://www.youtube.com/watch?v=JqfGqOx2iDQ&feature=related

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

sarahb

Jeg ELSKER country, men det r fordi jeg er vokset op med det helt tæt på livet. min far var en populær country sanger i 80érne her i dk. Så det har en speciel betydning for mig.. det minder om Daddy

Men nej hvor er teksten go.. den går lige i tårekanalen.. puha..
Søde jeg sender alle mine gode tanker til dig og søren i håb om i snart får jeres ønske opfyldt, i fortjener det om nogen!!!

Anmeld

10. november 2009

Mor.sander

Tjuhl skriver:

puha, jeg er ikke en country-gal normalt, men denne her sang gik alligevel lige i maven. Jeg har samlet mig uendeligt mange sange om den sorg det er at miste et barn, men det er første gang jeg hører en sang om den sorg det er ikke at få et:

Av den gjore  ondt

Anmeld

10. november 2009

TbCp

Åhhh hvor jeg vræler lige nu

Tjuhl skriver:

Anmeld

10. november 2009

4xGreve

hold da op, tror den kan forklar alle os der ikke har prøvet havde det vil sige hvor ondt og hårdt det er, vi bære alle på en forstilling men den her rammer virkelig dybt i hjertet...

(havde så ogsåe lige en underlig tanke - den vil være ginial til en reklame neop fordi den er så perfekt og real som den er, og har en skør ide om at det vil hjælpe alle andre til at forstå og evt. få sat beder vilkår til alle jer der står i dette tilfælde, sorry men tænkte bare lige)

Håber i snart oplever alt dette i går og ønsker og drømmer om, det fortjener vi alle sammen...

Anmeld

10. november 2009

LISBETH:-)

So well said.

Hold kæft den er god. Hermed min nye ynglingssang.

Blev helt rørt, og tænkte - ja, det er lige sådan det er!!!!!

Anmeld

10. november 2009

FrkC

Hold da op  Sikke en utrolig rørende sang..

Sidder og tudbrøler!

Anmeld

10. november 2009

ekzunz

Tårerne triller også her....jeg skal vist ind og kysse et par skønne børn en ekstra gang.

Hvor føler jeg mig priviligeret lige nu  - og undskyld hvis det er upassende at skrive det......

Anmeld

11. november 2009

mariamiss6

Åååårh Trine, sådan en lille overstimuleret hjerne (som min idag) kan da slet ikke bære den slags...

Det er en rigtig god sang du der har fundet.... og hold op en lækker stemme hun har altså.... Av av av av av.....

Jeg ved ikke om det er upassende, men jeg ved godt hvordan det føles, sådan da. ikke fordi jeg selv har stået barnløs, men jeg brugte næsten hele året i 10. klasse, og frem til det faktisk blev min tur, på at frygte det skulle ske for mig en dag. Jeg ville ikke kunne bære det.

I mine øjne er du bare så super pisse stærk, også når du skriver du føler dig svag.......

Jeg håber virkelig der er held i sprøjten denne sidste gang for jer.... Der er ikke meget jeg hellere vil, end at se dig og zafir gravide, og senere med jeres børn i armene......

Hold nu kæft hvor jeg tuder....

Anmeld

11. november 2009

tb

hold op en kanon god sang og kanon stemme!!!! den går lige i hjertet..............

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.