Bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. april 2008

linemus

Nu har jeg ikke ammet i to dage, og det er jeg jo glad for, men hvad nu med brysterne... Det ene er faktisk betydeligt større end det andet (jeg kan i hvert fald sagtens se det). Som om der er mælk i, mens det andet bare er helt tømt. Tror I, der overhovedet er noget at gøre, eller det vil rette sig med tiden?

Knus Line - der nu altid vil tænke over, om I tjekker mine babser ud, hvis vi mødes irl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2008

Lise

Aaarh, mon ikke det retter sig? ...eller var det ene også større end det andet inden du blev gravid? Heheh, for så skal du ikke regne med det bliver anderledes...

Altså, da jeg stoppede med at amme fra den ene dag til den anden så var mine bryster helt utilregnelige... der gik 8-10 dage før de var forholdsvis normaliseret. Men jeg kan sgu stadig nu (2 måneder efter) presse noget ud af dutterne :-o

Hvis de er ømme og fyldte - eller det ene er - så er et varmt bad og lidt massage en rigtig god ide. Og så måske malke lidt ud for at "tage trykket".

Held og lykke med brysterne! ;)

Anmeld

17. april 2008

ivfmarie

:'( Suuuk... mine er bare en sølle, sølle udgave af sig selv. Der var ingen reaktion efter jeg stoppede - non at all!? Eller det var der, for de blev bare mere og mere slatne for hver dag der gik (as we're speaking, even!). Men de blev altså ikke pumpede eller fyldige af mælk der ikke blev brugt, der var bare lukket for produktionen med det samme... Giv dem tid til at "finde sig selv", er der ikke noget med at man faktisk kan starte mejeriet op igen, selv efter en månedslang pause? Så det tager vel lidt tid inden de rammer en "steady state"? Marie, overvejer om jeg skal tjekke Lines babser ud... nahhhh

Anmeld

17. april 2008

ka li ja

Lise skriver:

Aaarh, mon ikke det retter sig? ...eller var det ene også større end det andet inden du blev gravid? Heheh, for så skal du ikke regne med det bliver anderledes...

Altså, da jeg stoppede med at amme fra den ene dag til den anden så var mine bryster helt utilregnelige... der gik 8-10 dage før de var forholdsvis normaliseret. Men jeg kan sgu stadig nu (2 måneder efter) presse noget ud af dutterne :-o

Hvis de er ømme og fyldte - eller det ene er - så er et varmt bad og lidt massage en rigtig god ide. Og så måske malke lidt ud for at "tage trykket".

Held og lykke med brysterne! ;)

hahahahahahaha lise kommer der stadig vand ud af babberne

Anmeld

17. april 2008

ka li ja

ja jeg overvejer ogs[ kraftigt at tjekke dem ud nu hihi;)

Anmeld

17. april 2008

Lise

ka li ja skriver:

Lise skriver:

hahahahahahaha lise kommer der stadig vand ud af babberne

Ja, det er langt ude...eller nej - det er ikke vand længere...langt fra. Det er nærmere lige som det man kunne presse ud under graviditeten...råmælk? Og jeg er altså IKKE gravid!!! 8D

Anmeld

17. april 2008

ivfmarie

Lise skriver:
Ja, det er langt ude...eller nej - det er ikke vand længere...langt fra. Det er nærmere lige som det man kunne presse ud under graviditeten...råmælk? Og jeg er altså IKKE gravid!!! 8D

Ej, nu kunne jeg altså ikke lige lade være med at prøve...
Men der kommer altså også stadig (eller hedder det igen) "råmælk" ud her.

Marie - der er glad for at vi ikke har naboer tæt på :$

Anmeld

17. april 2008

ka li ja

s[ m[tte jeg ogs[ lige pr've, og nej her er det bare slatne tasker... uden indhold.... m[ske en lille aert gemmer der sig i poserne.....

Anmeld

17. april 2008

Marco2

ka li ja skriver:m[ske en lille aert gemmer der sig i poserne.....

Hvad er det for nogle tasker du har rørt på??

Anmeld

17. april 2008

linemus

Ha ha, ja jeg havde da ikke ligefrem forestillet mig at indlægget ville medføre diverse mælke-tests, men så kan jeg da grine af det, når jeg nu ikke selv vil se det sjove i mine usymmetriske bryster :)) Nej, der er absolut ingen spændte og ømme bryster her. Bare to knap så fyldte vandballoner, hvor der er kommet lidt for meget vand i den ene. Øv. Men jeg må se om ikke tiden kan rette på det. Det "store" bryst (lyder så voldsomt) lækkede også i formiddags og igen, da jeg var i bad, så det er nok fordi kartonen ikke er tom... Knus Line - der allerede overvejer specialsyede bh'er... ligesom med sko, når man ikke har lige lange ben...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.