Operation X afslører dårlige mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

TbCp

Hahaha hvor fedt...

og griner altså lige lidt mere endnu fordi nogle faldt i med begge ben... fniiis... undskyld piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

LouiseNielsen

TbCp skriver:

Hahaha hvor fedt...

og griner altså lige lidt mere endnu fordi nogle faldt i med begge ben... fniiis... undskyld piger

ja ha ha.... hehe!!

Sidder her med ALT for røde kinder!

Anmeld

10. november 2009

Rasmine

TIL GRIN KAN MAN ALTID BLIVE......

Nå, men så fik jeg mig da også lige hidset op i dag... Hehe!

Ej men der sidder måske mødre derude som ikke kan se det sjove i det når først de finder ud af det er en joke, fordi de faktisk føler sig stødt over det..... Og som mig, ikke er et hak beder end moren i indlægget! Hehe

Der er vist ikke nogen som er et hak bedre end hende moren.

Anmeld

10. november 2009

Mira0911

Hehe..

Anmeld

10. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

TIL GRIN KAN MAN ALTID BLIVE......

Nå, men så fik jeg mig da også lige hidset op i dag... Hehe!

Ej men der sidder måske mødre derude som ikke kan se det sjove i det når først de finder ud af det er en joke, fordi de faktisk føler sig stødt over det..... Og som mig, ikke er et hak beder end moren i indlægget! Hehe

Ja, det er en provokation, netop for at åbne lidt op for tankerne omkring, hvad det er for forventninger, vi har til, hvordan den perfekte mor/husmor skal være. Og ikke mindst, hvilke krav vi stiller til os selv.

Og som skrevet, moren er mig selv. Ja, jeg giver nolge gange mine børn hvidt brød, juice, slik med konserveringsmidler, McDonald's-mad, de bliver ikke altid sendt ud og lege i dårligt vejr, de er ikke i bad hver aften om vinteren, jeg bestikker min 4-årige med tyggegummi i bilen for at undgå en scene når jeg henter ham i børnehave, lokker nogle gange én af dem med en lydbog hvis jeg er for træt til at læse 3xgodnathistorie. Men så gør jeg andre ting, der er rigtig gode.

Så summasummarum - "rigtige" mødre gør det på deres egen måde, og det medfører altså nogle gange knap så perfekte løsninger.

Undskylder hvis indlægget har stødt nogen.

Bedste tanker, Karoline

Anmeld

10. november 2009

frk andreasen

dårlig joke.. blev total forvirret..  

tanja 21+2

Anmeld

10. november 2009

vatten

Haha, jeg synes det er sjovt!

Anmeld

10. november 2009

Valle81

Total godt skrevet:0) Mega humor:0)

Fattede den med det samme da Morten Spiegelhauer hed Morten Spejlblank:0) Total godt fundet på:0)

Alle mødre skulle læse denne artikel om morgenen, så vi kunne trække vejret kigge rundt om os og sige, nåh jah ingen børn er døde af at opvaksen ikke er taget, at det blev til morgenmad foran tv'et osv osv.

Tror alle vi prøvet at være de der supermødre ud af til, men har vi ikke også alle lært at de findes altså ikke rigtigt. Måske med facaden ud af til, ligesom huset, bilen, osv osv:0)

Synes det var så godt skrevet:0)

Anmeld

11. november 2009

Moar'en

total godt skrevt, det er humor. Mig og min mand snakkede om det for nylig da han har en kollega der fortalte om en mor i hans datters børnehave der stod og undskyldte for at hendes datter havde fortalt i børnehaven at hun havde set fjernsyn om morgenen og at det jo slet ikke var noget hun gjorde hver dag. Synes det er lidt vildt at høre at folk står og undskylder for ikke at være disse supermødre.

Anmeld

11. november 2009

moller84

Haha - total go humor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.