Jule gave til manden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

karina1980

her får han ikke noget,

han har mig of det burde være gave nok i sig selv

vi har aldrig givet hinanden gaver, til jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Prinsessens'Mor<3

Jeg giver min kæreste nået tøj og en PS2 spil han har snakket omi lang tid..

Men hva med nået frækt tøj eller spil, eller et gavekort hæfte du selv laver, med massae og B&B måske? :b

Anmeld

10. november 2009

DK

Vi er ved at blive enige om kun at ønske os kontanter af alle, også hinanden, så vi kan tage en uge til sol og varme i februar.

Normalt giver min familie ALDRIG kontanter, men vi trænger bare sådan til ferie, så jeg håber de vil følge en opfordring!

Anmeld

12. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg har nu fundet ud af hvad JEG vil give til manden!! Det lyder som flg.: 1 brev, et par fede boxer shorts, kun for og frvirre ham. Skriver til ham at han skal tage den på d.d da vi skal........ 2. brev: Et "gavekort" til en dejlig aften bare ham & mig, 1 drink i byen, en bowling tur(for ligesom og lave noget anderledes og sjovt) og til sidst slutter vi af her hjemme med frækt undertøj............  3. brev får han et hjemme lavet hæft med ting han kan få mig til og gøre(nu er vi ovre i den lumre afdeling).

Af Malou Selma får han en t-shirt med skift: Hej farmand jeg elsker dig!

Af os begge får han et billed af os alle 3.

Anmeld

12. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har bestilt 3 overnatninger i Berlin til min mand SAMMEN med mig selvfølgelig

Det tror jeg han bliver glad for

Anmeld

12. november 2009

Valle81

Hejsa:0)

Her giver vi ikke hinanden gaver, vi vil hellere spare pengene:0)

Vi gør det istedet at vi på skift tager børnene med ud og så får de lov at vaælge en gave til mor og far:0) Så er de med til det, og de bliver så STOLTE og glade og at se deres ansigt juleaften når man pakker "deres" gave op er ubeskriveligt.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.