Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
det er ikke nogle særlig goe billederkameraet begyndte ikk a ha plads nok når jeg selv sku ta billede
har her taget yderliger 1,7kg på.
kramm natascha
og igen undskyld det dårlige billede
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så fin:0) Slet ikke i tvivl om der ligger en lille derind og bare rå hygger:0)
nej vel smill meen der sker mer og mer det er for ca 10 uger siden det billed der
Hvorfor laver du ikke en tråd med alle billederne, istedet for så mange forskellige??
LouiseLarsen skriver: Hvorfor laver du ikke en tråd med alle billederne, istedet for så mange forskellige??
lidt pinligt men kan ikk finde rigtig ud a det
Flot mavse :-)
Glæder mig helt vildt til, at jeg bliver større - lige nu ser jeg jo bare småfed ud :-)
Sisley14+2
Sisley skriver: Flot mavse :-) Glæder mig helt vildt til, at jeg bliver større - lige nu ser jeg jo bare småfed ud :-) Sisley14+2
sys jeg nu oss selv jeg gjorde der, forhold til hvorn jeg ser ud nu
tasse skriver: lidt pinligt men kan ikk finde rigtig ud a det
På fuldstændig samme måde som du liggger ind i et indlæg, du fortsætter bare med at ligge ind på samme måde som første billede....
LouiseLarsen skriver: På fuldstændig samme måde som du liggger ind i et indlæg, du fortsætter bare med at ligge ind på samme måde som første billede....
kan man så ikk slette de der mavebillede indlæg??
tasse skriver: kan man så ikk slette de der mavebillede indlæg??
Jo, det gør du ude på din startside af baby.dk.... Der står alle de indlæg du har lavet, også trykker du bare på det lille lyserøde kryds...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128