Og godmorgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. april 2008

linemus

Ja så morgenfrisk jeg er :D Det er godt nok noget nyt, men det giver bare energi ikke at skulle slåsse med Signe om aftenen. Og at sove for mig selv. Så skal rode-værelset nedenunder "bare lige" ryddes, så vi kan få soveværelse dernede og igen sove sammen :$ - altså manden og mig. Han har været forvist til sofaen (delvist af eget valg), da jeg ikke vil vækkes/have at børnene vækkes, når han kommer hjem fra natarbejde kl.5-6 om morgenen. Der er da ikke noget værre end at vækkes kort tid før man skal op.

Nå, men vi skal ned og have morgenmad - Signe er allerede ved at blive pyllertræt igen. Forstår ikke hvorfor hun ikke bare lige sover den halve/hele time længere, så hun kunne vågne frisk og udhvilet ;)

Knus Line - frisk trods oppe kl. 5.45... det går nok snart over... :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2008

Rasmine

Skønt du er så morgenfrisk. Har jeg også været, dengang der i 80'erne, hvor man sov LÆÆÆNGE en søndag... ;) Måske er jeg hoppet et indlæg over, men hvordan kan det være du ikke slåsser med Signe om aftenen mere? Line; Det ser i øvrigt sjovt ud under dit billede: Det ser ud som I hedder "Syg og Sølle"! :D

Anmeld

17. april 2008

Loggidut

lol bacon....og goooodmorning til dig line

Anmeld

17. april 2008

linemus

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Skønt du er så morgenfrisk. Har jeg også været, dengang der i 80'erne, hvor man sov LÆÆÆNGE en søndag... ;) Måske er jeg hoppet et indlæg over, men hvordan kan det være du ikke slåsser med Signe om aftenen mere? Line; Det ser i øvrigt sjovt ud under dit billede: Det ser ud som I hedder "Syg og Sølle"! :D[/citat] Ha ha - det må jeg lige få rettet :D For det var vi i hvert fald ikke - godt nok var jeg højgravid, men ikke sølle :D Og jeg er også næsten rask nu, så det må lige ændres. Jo, vi slåsser da lidt med hende stadig, men slet ikke så meget. I går tog det kun godt 5 min. før hun sov, selvom det stadig var med gråd. Men jeg er sikker på det går i den rigtige retning. (hvis du har misset det, så hedder indlægget "Så' det slut") Knus Line - kan nu godt mærke at morgenfriskheden er ved at drive over...

Anmeld

17. april 2008

Tynen

Go´morn til jer også!

Håber at I alle får en super dag, selvom vejret da er lidt skod.

En veninde og jeg skal ned og flexe maver (Burde man smide toppen også??!) i svømmehallen sammen med Stella nu her og så have en frokost i byen!
Just like old days - Bare med barn nu.

Håber at energien varer ved, Line! Puha - Det er dælme tidligt I har været oppe! 8D

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.