Jeg har et problem med mine børns børnehave:
Kommunen har bedt børnehaven om en udtalelse om hvordan mine børn har det (da jeg pt har psykiske problemer er kommunen extra obs på hvordan børnene trives). Det kom børnehaven så og fortalte mig at de var ved at skrive og som jeg nok skulle få lov at se inden de sendte det afsted. Men det skete så ikke, og jeg læste det oppe ved min sagsbehandler, uden de i børnehaven havde fortalt at det var sendt afsted. Derudover havde de skrevet noget om børnenes far (vi er ikke sammen mere) som var direkte forkert, og som fik mig til at stå i et dårligt lys.
Jeg kontakter lederen i børnehaven og hun siger det var en fejl det var blevet afsendt inden jeg fik det set, og at hun ville skrive ind til kommunen og få det rettet det jeg mente var forkert, for det kunne hun godt se. En uge efter får jeg så rettelserne tilsendt af min sagsbehandler... og hun har bare overhovedet ikke rettet det vi havde snakket om. Hun har skrevet at der var noget jeg havde bedt om at få rettet, men at hun mente det var mig der havde misforstået det
Jeg er så rasende, for det er direkte løgn det der står, og det burde de vide når mine børn har været tilknyttet institutionen i næsten 3 år nu.
Jeg har i dag bedt om at få et møde med lederen, men hun er desværre først tilbage i næste uge.
Lige nu går jeg og overvejer om jeg skal tage mine børn ud af børnehaven. Min ældste datter starter i skole til sommer, så hun skal ikke til at skifte, men har mest lyst til at tage den lille ud samtidig. Jeg har mistet tilliden til institutionen, og har det svært ved at skulle aflevere mine børn der hver dag fremover.
Det skal lige sides at jeg ellers har været glad for børnehaven, og jeg synes pædagogerne er kærlige og omsorgsfulde over for børnene, og gode til at lave ting med dem.
Men jeg stoler bare ikke på dem mere... også fordi det er anden gang der er røget noget afsted om mit barn derfra som jeg ikke har fået lov at se.
Ville I tage jeres børn ud hvis det var jer? Eller ville I prøve at glemme episoderne og fokusere på at børnene er glade for at komme der?
Anmeld