nogen der ved noget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. april 2008

bette

om kræftens bekæmpelse og deres statemant.??

vil helt vildt gerne have lavet et armbånd hvorpå der står noget ang. livet

da min mor døde af kræft i 2005...

ellers skal det være noget med hende i.. dødsdato eller sætning "iam not a victim i am a surviver" (ved ik lige om det er stavet rigtigt..)

nogen der har nogle gode forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2008

birgittemarie

Jeg ved ikke noget, men ville bare lige sige øv, hvor er det synd for dig, at du har mistet din mor så tidligt til møg-kræft :( Men jeg fornemmer på din fine armbåndssætning, at du ikke ønsker medlidenhed, så undskyld :$
Synes det er en flot sætning 8D

Kh Birgitte

Anmeld

17. april 2008

Loggidut

det er en hamrende flot sætning, som jeg kun alt for godt kan relatere til...min mor døde at aggresiv kræft 2003 og min far af kræft 2005...så jeg forstår din tanke, kun alt for godt.

men når det er sagt, skal du også passe på du ikke igen og igen kommer til at forklare dit valg...for det er et armbånd som er oplagt til snak, og det er igrunden også kanont, for snakkes skal der jo, men jeg ved fra mig selv at der kommer en periode i ens liv, hvor man ikke har lyst til at snakke om det hele tiden...så bare for du ikke fyrer en masse penge af på noget du måske vil komme til at ligge til siden med tiden...vil jeg sige overvej det nøje...

men jeg syntes det er en kanon tankegang du har fat i, jeg har selv lige tænkt på at få smeltet mine forældres vielsesringe om, til vielsesringe til Michael og jeg...

men sidder stadig på skal/skal ikke-pladsen, og forresten syntes jeg det er ret træls at jeg sjældent opdager når kræftens bekæmpelse samler ind, for der vil jeg ret gerne smide lidt penge...

dog har jeg fået girokort...som jeg så lige skal skrabe mig sammen til at få indbetalt!

Anmeld

17. april 2008

bette

Loggidut skriver:

det er en hamrende flot sætning, som jeg kun alt for godt kan relatere til...min mor døde at aggresiv kræft 2003 og min far af kræft 2005...så jeg forstår din tanke, kun alt for godt.

men når det er sagt, skal du også passe på du ikke igen og igen kommer til at forklare dit valg...for det er et armbånd som er oplagt til snak, og det er igrunden også kanont, for snakkes skal der jo, men jeg ved fra mig selv at der kommer en periode i ens liv, hvor man ikke har lyst til at snakke om det hele tiden...så bare for du ikke fyrer en masse penge af på noget du måske vil komme til at ligge til siden med tiden...vil jeg sige overvej det nøje...

men jeg syntes det er en kanon tankegang du har fat i, jeg har selv lige tænkt på at få smeltet mine forældres vielsesringe om, til vielsesringe til Michael og jeg...

men sidder stadig på skal/skal ikke-pladsen, og forresten syntes jeg det er ret træls at jeg sjældent opdager når kræftens bekæmpelse samler ind, for der vil jeg ret gerne smide lidt penge...

dog har jeg fået girokort...som jeg så lige skal skrabe mig sammen til at få indbetalt!

er ked af at du har mistet begge dine forældre til dem dumme sygdom..!!
jeg har det bare sådan at jeg ikke er bange for at snakke for meget om hende. Hun var for mig langt mere end bare en mor, og vi,l hvis jeg kunne gerne dele det med hele verden..!
derfor vil jeg gerne vil have det armbånd lavet, for at ære hende og for at huske.. og for at give budskabet videre, at man skal leve livet mens det er der, og ikke tage det forgivet... og en masse andet..

og dem der kender mig, ved hva jeg har gået igennem i mit liv, og det er ikke småting.. derfor ordet surviver..
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.