det er en hamrende flot sætning, som jeg kun alt for godt kan relatere til...min mor døde at aggresiv kræft 2003 og min far af kræft 2005...så jeg forstår din tanke, kun alt for godt.
men når det er sagt, skal du også passe på du ikke igen og igen kommer til at forklare dit valg...for det er et armbånd som er oplagt til snak, og det er igrunden også kanont, for snakkes skal der jo, men jeg ved fra mig selv at der kommer en periode i ens liv, hvor man ikke har lyst til at snakke om det hele tiden...så bare for du ikke fyrer en masse penge af på noget du måske vil komme til at ligge til siden med tiden...vil jeg sige overvej det nøje...
men jeg syntes det er en kanon tankegang du har fat i, jeg har selv lige tænkt på at få smeltet mine forældres vielsesringe om, til vielsesringe til Michael og jeg...
men sidder stadig på skal/skal ikke-pladsen, og forresten syntes jeg det er ret træls at jeg sjældent opdager når kræftens bekæmpelse samler ind, for der vil jeg ret gerne smide lidt penge...
dog har jeg fået girokort...som jeg så lige skal skrabe mig sammen til at få indbetalt!
Anmeld