De der børnefoto album i plastik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.735 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. november 2009

malou

Halløj

Ved nogen hvor man kan købe de der baby/børne foto album man kan give sit barn med billeder i af mor, far og div. familie medlemmer osv. altså så de ikke kan sutte og bide det hele i stykker... sgu lidt svært at forklare... smiler. Håber nogen ved hvad jeg mener...

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

ekzunz

Jeg købe et par stykker i Harald Nyborg til en 10'er stykket. Det er sådan et lille album med 1 billede pr. side og med plads til ca. 100 billeder.

Ellers kan man købe de "rigtige" i BabySam - samme funktion, bare i baby-farver til maaange penge.

Jeg fik iøvrigt mine niecer til at klippe en masse billeder ud af fx. BR-kataloget, tilbudsaviser, bilblade osv. De kom også i albummet, så var der en masse at tale om.

Anmeld

9. november 2009

malou

Znuzke skriver:

Jeg købe et par stykker i Harald Nyborg til en 10'er stykket. Det er sådan et lille album med 1 billede pr. side og med plads til ca. 100 billeder.

Ellers kan man købe de "rigtige" i BabySam - samme funktion, bare i baby-farver til maaange penge.

Jeg fik iøvrigt mine niecer til at klippe en masse billeder ud af fx. BR-kataloget, tilbudsaviser, bilblade osv. De kom også i albummet, så var der en masse at tale om.

Fedt tak

knus til dig

Anmeld

10. november 2009

JonTri

Hejsa...

Jeg har købt et savlesikkert album i legekæden. Det kostede 99kr og er en super ide. Jonathan render rundt med det hele tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.