indkøbsliste?? nogen der kan huske hvor..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

Sisley

Det kunne være super, hvis nogle af de "rutinerede" havde gode råd til, hvad man skal købe, som ikke står på de gængse lister. Der er da garanteret et eller andet genialt...

Hvordan i øvrigt med hjemtransport fra hospitalet - skal man have en lille autostol eller kan man fx spænde liften ordentlig fast i bilen? Nogen der kender reglerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Valle81

Hmm,

Synes ikke at kunne huske der var så meget jeg skulle købe efter:0)

Men en brystpumpe, bomuldsvaskeklude, affaldsposer til bleer, kamillete breve, vandflasker - pga amning var jeg så tørstig og skulle bare skylle noget koldt ned hele tiden, og for at få lidt sukker så drak jeg tons af saftevand lavet i 1/2 liters flasker og så i køleren. Det var guld værd når man efter en amning om natten bare var SÅ tørstig:0)

En masse gode film, til at hygge med når man ikke kan sove om natten når man er blevet vækket.

Hmm skriver hvis jeg kommer på mere:0)

Anmeld

11. november 2009

Valle81

Et par sutteflasker og et par brikker med mme er rare at have i reserverne, så man ikke kl 0200 om natten bare har givet helt o, fordi amnng bare kokser eller noget, så er det rart at have det på plads. For det er lidt svært at få fat i lørdag nat:0)

Anmeld

11. november 2009

Valle81

En pakke med suttebrikker:0)

Anmeld

11. november 2009

missKat

Sisley skriver:

Det kunne være super, hvis nogle af de "rutinerede" havde gode råd til, hvad man skal købe, som ikke står på de gængse lister. Der er da garanteret et eller andet genialt...

Hvordan i øvrigt med hjemtransport fra hospitalet - skal man have en lille autostol eller kan man fx spænde liften ordentlig fast i bilen? Nogen der kender reglerne?

du skal have en autostol som første prioritet!

Der findes også noget der hedder et liftnet, men prøv at google det og læs skrækhistorierne eller søg på liftnet, her på baby.dk

Det er stadig lovligt, men anbefales ikke mere.

Anmeld

11. november 2009

missKat

Valle81 skriver:

Hmm,

Synes ikke at kunne huske der var så meget jeg skulle købe efter:0)

Men en brystpumpe, bomuldsvaskeklude, affaldsposer til bleer, kamillete breve, vandflasker - pga amning var jeg så tørstig og skulle bare skylle noget koldt ned hele tiden, og for at få lidt sukker så drak jeg tons af saftevand lavet i 1/2 liters flasker og så i køleren. Det var guld værd når man efter en amning om natten bare var SÅ tørstig:0)

En masse gode film, til at hygge med når man ikke kan sove om natten når man er blevet vækket.

Hmm skriver hvis jeg kommer på mere:0)

Tak for dine indlæg Christina 

det er DEN erfarring jeg søger!! Ved godt jeg kan læse mig til meget, men vil hellere høre jeres personlige 

tak igen!!

knus Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.