Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så 5 piger mod 4 drenge.... Spændende I starten troede jeg det var en dreng og her på det sidste en pige... Hmm altså - det er svært??!! Men i får svaret på torsdag - forhåbenligt. Tak for Jeres svar - Er stadig åbne for flere gæt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tror det er en lille dreng der gemmer sig derinde den ligner nemlig min mave lidt din er bare lidt mindre. fik afvide i fredags det er en dreng
knus tanja
21+1
Jeg tror os det er en lille babydreng der gemmer sig derinde. Din mave ligner meget min og det er en lille bassedreng
Jannie 23+4
jeg siger også dreng
pøj pøj (god fornøjelse) på torsdag! bliver dejligt at hilse på den, nu store, dejlige guldklump igen
Knus Caroline 24+3
Caroline86 skriver: jeg siger også dreng pøj pøj (god fornøjelse) på torsdag! bliver dejligt at hilse på den, nu store, dejlige guldklump igen Knus Caroline 24+3
Ja det bliver helt fantastisk - kan slet ikke vente længere Så må vi se om det er en lille dreng der gemmer sig derinde??!!
Knus
Jeg er mest til at du gemmer på en lille dreng!!!
knus malou
mit gæt er en lille dreng
Tror det bliver en pige! Skriv endeligt når du kender svaret!!!!!
Held og lykke knuser
Uha - det står meget lige mellem dreng og pige - så maven må jo ligne begge 2 dage så ved vi besked (forhåbenligt)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128