hjælp mig med at vælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

894 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. november 2009

missKat

Hej Piger,

Jeg venter min første lille guldklump og er meget facineret af vikler/slynger

Jeg ved bare ikke hvilken en jeg skal vælge??? 

Jeg er opereret i ryggen for 5 stk diskusprolapser, af 3 omgange. Så tænker at en vikle er bedst... Men har jeg ret??? 

Når jeg ser billeder, så virker det som om det er  den der er bedst, til at fordele  vægten og kan bruges fra fødslen. 

Håber der en nogen med gode råd og erfaring, der kan hjælpe mig!

de bedste hilsner

Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Mutti2

missKat skriver:

Hej Piger,

Jeg venter min første lille guldklump og er meget facineret af vikler/slynger

Jeg ved bare ikke hvilken en jeg skal vælge??? 

Jeg er opereret i ryggen for 5 stk diskusprolapser, af 3 omgange. Så tænker at en vikle er bedst... Men har jeg ret??? 

Når jeg ser billeder, så virker det som om det er  den der er bedst, til at fordele  vægten og kan bruges fra fødslen. 

Håber der en nogen med gode råd og erfaring, der kan hjælpe mig!

de bedste hilsner

Karina

Hej Karina

Jeg valgte at investere i en slynge. Modellen der kaldes "skildpadden".... det er kort sagt de bedste 550 kr jeg nogensinde har givet ud.

Den kan bruges allerede fra fødslen, og faktisk op til 4 år... (ikke at man ligefrem orker at slæbe rundt på sit barn til de er 4 år)

Det gode ved den er at alt vægten er fordelt ud på dine hofter så den ikke belaster ryggen!! Døjer selv med ryggen, men det har ikke været noget problem med denne!!

Du kan både have baby liggende i den, og når bebs, bliver større, kan du have hende/ham siddende på hoften, eller sat foran eller bagpå som en bæresele ville bære barnet.

Den giver virkeligt mange muligheder.

Du skriver bare hvis du har nogle spørgsmål

Held og lykke med at finde den der passer dig  

Knus Pernille

Anmeld

9. november 2009

Mumto3

Jeg ville klart anbefale en vikle! -og så en skildpadde når barnet kan sidde selv. Det er rigtgit at skildpadden kan bruges fra nyfødt, emn de ligger meget bedre i viklen.

Jeg ahr selv haft 2 diskuprolapser, og så længe jeg bruger en slynge, så går det godt med ryggen, men lige så snart jeg holder op, og tror at jeg liiiige kan bære en af ungerne, ja, så er den helt gal med ryggen. Så jeg vil virkelig anbefale en slynge! (eller et par stykker  )

Anmeld

9. november 2009

missKat

tusind tak for Jeres imput piger!!!

mon ikke man kan tage ud og prøve dem et sted?? uden at det bliver en demo, for er jo kun mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.