Så kom vores søn til verden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.387 visninger
21 svar
0 synes godt om
9. november 2009

Na-Wi

Så er vi kommet hjem, og jeg har endelig lige fået et øjeblik til at skrive min fødselsberetning

I Tirsdags havde vi fået en tid inde på Rigshospitalet kl. 09 til igangsættelse.. Jeg havde fået min veninde og selvfølgelig min kæreste til at tage med derind.. Selvfølgelig kom vi 45 minutter for sent pga kø på motorvejen hehe..

Da vi kom derind, blev vi taget godt imod af det søde personale og jeg skulle have kørt en hjertelyd scanning en halv times tid.. Alt var fint så jeg fik en stikpille som skulle sætte det hele igang..

Hele eftermiddagen sad vi bare og ventede på at der skulle ske noget, men det gjorde der selvfølgelig ikke så da klokken blev 19 tog min kæreste og veninde den lange tur hjem igen, og jeg blev på hospitalet.. (Vi bor meget langt fra København så min kæreste kunne desværre ikke blive pga arbejdet)

Jeg kom så op på min stue og fik slappet lidt af, og så kunne jeg godt begynde at mærke noget uro i kroppen men lagde mig til at sove.. Jeg vågnede omkring 01:30 ved at jeg havde fået veer, de var heldigvis ikke så slemme men jeg blev tilset af en jordmor som kunne konstatere at jeg havde åbnet mig et par cm.. Kl 04 sendte de mig ned på fødegangen hvor jeg fik ringet til min kæreste og fik sagt at han skulle komme inden kl. 08, heldigvis var han der allerede kl 06.. Da han kom begyndte jeg at få meget kraftige veer og nøøj hvor gjorde det bare ondt.. Han var heldigvis super dejlig til at berolige mig og give mig MASSERE af lattergas..  

Kl. 10:30 tog de vandet på mig og lagde et kateter på mig men der skete ikke rigtig noget.. Efter en time kom presseveerne og jeg havde heldigvis åbnet mig nok og måtte presse.. Presseveerne var nok det mest ubehagelige jeg har prøvet, man har jo slet ikke styr på noget som helst som vedrører sin krop.. Jeg havde store problemer med at få ham ud så efter over 1 time med presseveer blev de nød til at tilkalde en masse læger og børnelæger, pludselig var der bare fyldt med personale og de kom med en sugekop.. Så han blev taget med sugekop og kl. 13.08 var vores prins ude  53 cm og 3498 g. SÅ PERFEKT !!!!

Han er noget af det dejligste i verden og kan ikke beskrive hvor højt vi begge elsker ham Men jeg er overbevist om at det ikke er noget jeg ville gøre igen, det kom virkelig bag på mig hvor hårdt det var, men det var det værd Uden min kæreste tror jeg aldrig jeg havde klaret det, jeg skældte ham ikke engang ud og han er så stolt af mig han roser mig til skyerne hver gang vi fortæller om fødslen

Det blev godt nok lidt af en smøre, men håber den er til at læse..

Knus en meget stolt moooar

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Mutti2

Åhhh Hvor er han skøn

STORT tillykke med ham  Glæder mig til at se flere billeder

Kæmpe Knus Pernille.... som nu bare er endnu mere skruk

Anmeld

9. november 2009

malou

Tillykke min søde Nanna Han er virkelig smuk Jeres lille dreng....

Stort knus fra os alle i malmø

Anmeld

9. november 2009

Mathilde

Stort tillykke med ham han ser bare rigtig dejlig ud!

Anmeld

9. november 2009

Nanna1985

Stooort tillykke med ham

Anmeld

9. november 2009

MORJESPERSEN

Stort tillykke med ham, han ser bare super dejlig og smuk ud!!!

Anmeld

9. november 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Så lille og fin Kæmpe tillykke med ham

Anmeld

9. november 2009

CamillaKa

Stort tillykke med ham.. hvor er han fin!

Anmeld

9. november 2009

prettybutterfly

Mange gange tillykke med ham! Flot fyr!

Anmeld

9. november 2009

Winnie

Stort tillykke med ham, hvor er han bare fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.