Nu håber jeg at jeg kan få skrevet det her inden mit tastetur løber helt tør for strøm :P
Jeg har skrevet et iindlæg tidligere hvor jeg peb en smule over at Henrik ikke kom hjem i aften....efter det gik jeg i Brugesen og købte ind til boller i karry. Det kan han nemlig ikke lide, så det ville jeg benytte mig af. Kl 17 ringer han og siger at han kommer hjem alligevel :D Så jeg går tilbage til den første menu, og mens jeg står og laver mad, har Jesse åbenbart taget en lille kakao fra skabet. For da jeg kommer ind i stuen, har jeg kakaomælk over det hele. Gulv, sofa, sofabord, vinduer, hylder og de hvide lameller :'(
Mens vi spiser aftensmad fortæller manden så at de er igang med at finde noget andet kørsel til ham. Der er bare ikke nok timer i det han kører nu. Det betyder så at han vil få mere ustabile arbejdstider >( Men det er nok et emne som endnu ikke er færdig debatteret.
Mens vi vasker op, har Jesse fået lov til at se fjernsyn. Han kommer stolt ud i køkkenet med et stykke papir og siger han har teget en frø....og nå ja forresten han er nøgen :) Straks kigger vi ham bagtil.....rumpetten er brun 8( Der var bæ alle de steder hvor der før var kakao +o( Så i bad med ungen mens jeg fik betrækket af puderne og igang med vand og sæbe >(
Endelig er der fred i det lille hjem kl 20.30 og så står den på "Desprate" 8D Og så ringer telefonen :@ Men det var ikke så slemt alligevel. Det var en gammel kollega af Henriks, som lige har startet et firma og ville hyre mig som "konsulent" til opstart af regnskab og it 8D Det betyder penge til en fattig studerende (L)
Nå men jeg ville bare lige dele min lettere mærkelige aften med jer. Og nu står den vist på nyhederne så jeg kan få en opdate på den lille dreng som er kidnappet 8( :(
Anmeld