Dumme sygeplejesker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.656 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. april 2008

Hedegaard

Hej alle.
Ja vi er igen med superfaks og skulle starte på homonbehandlig i næste uge. Men der ringede en sød læge i dag og sagde at det nok blev udsat fordi sygeplejeskende strejker sådan noget L O R T.....>( Men det er der jo ikk noget at gøre ved så nu håber vi bare at de får det de vil have så vi kan komme igang igen..:D
når ja lige en sidste ting jeg vil dele med jer: Jeg bliver ALDRIG stiknarkoman:P det gør fan.... for ondt:$
(H)Helene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2008

MorCamilla

Hejsa Helene..

Jeg kan godt forstå de strejker, men jeg synes også det er træls. Mikkels hjerneskanning er blevet udsat på ubestemt tid - pga konflikten..:(

Jeg håber at I kan komme i gang igen så snart de er færdige med at strejke - det må være træls at skulle gå og vente på, især når ingen rigtig ved noget om hvornår de er blevet enige om løn..

Hvis de strekjer længe, kan i så evt. bliver "overflyttet" til en privat klinik måske?? Jeg ved ikke så meget om en sådan behandling, men det var måske et forsøg vær at prøve..

Hmm.. Stiknarkoman bliver jeg heller ALDRIG.. Jeg er sygelige bange for nåle, går helt i panik..
Så synes det er rigtig flot at du kan klare det, at skulle stikke sig selv, bare tanken giver mig kuldegysninger..

Knus og Kram fra Camilla.

Anmeld

17. april 2008

Hedegaard

hej Camilla tak for de søde ord. men nu ved du jo osse hvad jeg mener om det med Mikkel så det vil jeg slet ikk komme ind på for så bliver jeg bare sur igen:$ men jeg håber da for hans skyld at det bliver snart han kommer til. nej vi kan ikk blive flyttet til en privat klinik men kan blive nød til at stoppe behandlingen hvis strejken varer for længe:'( Jeg tuder daglig 2x om dagen så, så flot klare jeg det nu heller ikk...:$ (H)Helene

Anmeld

17. april 2008

Pia.

ja strejken er fin - ingen tvivl om det ... men det er sgu de forkert mennesker der "betaler prisen" hørte lige fra min mor i går hvad de måtte og ikke måtte - godt man ikke er syg eller gammel...:S

Så øv Helene forstår godt du er ked af det og skuffet... - ØV!

Stort knus og kram(H)

Anmeld

17. april 2008

Mathilde

Jeg har også fuld forståelse for at de strejker. Det fortjener noget mere i løn...

Men hvor er det trist for de mennesker der rammes af det og bliver sat i venteposition på ubestemt tid:( det er aldrig rart at vente...

Jeg håber virkelig, at i kan fortsætte behandlingen snarest muligt og krydser fingre for, at i ikke bliver nødt til at stoppe behandlingen.. Det ville være dybt urimeligt!!!

Jeg kan godt forstå at du er rigtig ked af det...

De bedste tanker og kram fra Mathilde(H)

Anmeld

17. april 2008

Hedegaard

Hej
tak. jeg kan nemlig godt forstå at de strejker meeen det er sgu de forkerte det går ud over. nu kan i bare tage morcamilla og lille Mikkel. Jeg er gammel nok til at forstå det men det er sådan en som Mikkel da ikk og en hjerneskanning er da ikk noget man udsætter på ubestemt tid. Jeg kan bliver så gal når det går ud over små børn.
(H) helene:D

Anmeld

17. april 2008

Honningblomst

Sådan er det jo...måske det kan give os andre et syn på hvor vigtige alle de mennesker er.
Der er jo ingen der dør pga strejken...:)

Anmeld

18. april 2008

MorCamilla

1000 tak Helene... Ja det er træls, men der er desværre ikke så meget at gøre.. Jeg har fuld forståelse for deres strejke.. At strejke er den eneste måde de kan råbe sig selv op på.. Desværre... Så vi må bare vente og se, og krydse fingre for at de snart får det som de vil have det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.