(marts) Svar på keglesnit og cyste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hej tøser

Jeg fik i sidste uge svar på keglesnittet og det var godartet det der var blevet skåret væk. Fantastisk. Jeg skal have taget en ny celleprøve til januar, hvor der så er gået 3 mdr.

I tirsdags fik jeg scannet min cyste og den var uændret, så jeg blev sent videre for en blodprøve for, at finde ud af, hvilken cyste jeg havde. I går fik jeg en sms om, at min cyste var godartet, men grundet at den åbenbart ikke, havde tænkt sig at gå væk af sig selv havde gyn sendt en henvisning til Hvidovre Hospital, så jeg kan få den fjernet ved en kikkertoperation.

Jeg ved ikke, hvilken cyste det nøjagtig er. Det skal jeg have ringet om imorgen. Jeg blev noget paf over, at få besked på sms selvom cysten er godartet. Det kunne de godt have ringet og sagt til mig og så at jeg skulle have den fjernet ved en operation.

Nu kan jeg bare gå og vente - igen - på at jeg får brev fra Hvidovre Hospital, hvornår at operationen bliver udført.

Kh.

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

Muffinmus

godt der ikke var noget, det er der heldigvis ikke så tit igen:-)

Træls de bare sender sms, så upersonligt om noget rigtig personligt.

Anmeld

8. november 2009

MoarLK

Det var da dejligt at høre - at alt er vel.

Selvfølgelig er det lidt kedligt at den ikke er forsvundet af sig selv men, at du skal ind og have den fjernet.

Håber, at I ellers har det godt alle sammen....

Anmeld

8. november 2009

MoarHvidovre

Ja, lige nøjagtig - upersonligt på noget så personligt. Jeg blev godt nok noget paf og faktisk også ked af det. De kunne godt lige have brugt 5 min på et telefonopkald.

Ja det er godt, at den er godartet og at jeg skal have den fjernet. Nu er jeg bare spændt på, hvor længe jeg skal vente. Jeg har været inde på Hvidovre Hospitals hjemmeside og som jeg læser det er det ca. 2 ugers ventetid fra de har modtaget henvisningen. Men nu får jeg af se.

Anmeld

9. november 2009

Mca<3

Super søde

Dejligt der intet ondartet var ..Nu skal du bare have overstået den kikkertoperation og så kan du ånde lettet op  Dejligt ..

Anmeld

9. november 2009

Misjelle

MoarHvidovre skriver:

Hej tøser

Jeg fik i sidste uge svar på keglesnittet og det var godartet det der var blevet skåret væk. Fantastisk. Jeg skal have taget en ny celleprøve til januar, hvor der så er gået 3 mdr.

I tirsdags fik jeg scannet min cyste og den var uændret, så jeg blev sent videre for en blodprøve for, at finde ud af, hvilken cyste jeg havde. I går fik jeg en sms om, at min cyste var godartet, men grundet at den åbenbart ikke, havde tænkt sig at gå væk af sig selv havde gyn sendt en henvisning til Hvidovre Hospital, så jeg kan få den fjernet ved en kikkertoperation.

Jeg ved ikke, hvilken cyste det nøjagtig er. Det skal jeg have ringet om imorgen. Jeg blev noget paf over, at få besked på sms selvom cysten er godartet. Det kunne de godt have ringet og sagt til mig og så at jeg skulle have den fjernet ved en operation.

Nu kan jeg bare gå og vente - igen - på at jeg får brev fra Hvidovre Hospital, hvornår at operationen bliver udført.

Kh.

Katja

Dejligt at høre og skønt at det ikke var noget . Så skal jeg nok krydse fingre for at kikkertoperationen forløbersmertefrit, så du helt kan blive fri for den cyste .

Knus og kram

Michelle

Anmeld

19. november 2009

MoarHvidovre

Hej tøser

Så har jeg fået brev fra Hvidovre Hospital og jeg skal til forundersøgelse på tirsdag. Jeg går ud fra, at jeg skal scannes og at jeg evt. får en dato med det samme for, hvornår at jeg skal opereres.

Jeg synes, at det er irriterende, at jeg hele tiden skal gå og vente. Nu skal jeg vente til på tirsdag og så skal jeg vente igen på operationen.

Der er behandlingsgaranti, så det skulle gerne blive inden 1 mdr. fra på tirsdag. Lidt surt, at skulle hive nogen dage ud af kalenderen i december og i ens barsel. Måske jeg skulle få det gjort i januar, hvor jeg er startet på arbejde igen. hm hm hm. Nu får vi af se.

Knus fra Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.