Andre hvis foster eller börn har hjertefejl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.714 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. november 2009

miomusen

Vi venter en pige, som har en själden hjertefejl - ebsteins Anomali  På onsdag skal vi til en kardiolog, som skal kigge mere grundigt på hjertet, for at se, hvor svär sygsommen er.

Det ville väre en stötte at höre fra andre, der er i samme situation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

Moar'en

Hej. ved præcis hvordan du har det. Jeg har en søn fra 23 feb der har et univentrikulært hjerte med en AVSD og en promonal stenose.Vi fandt ud af det da jeg var i 20. uge. Han fik en ballon udvidelse da han var 10 dag gammel og fik sin første store operation for små 3 mdr siden.

Så ved hvor hårdt det er, sender dig lige et stort kram . Og du kan endelig bare skrive til mig hvis du ønsker det.

Anmeld

8. november 2009

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

hej

jeg ved hvordan du har det. jeg fik en dreng som nu er 19 mdr. han har også en medfødt hjertefejl. han manglede skillevægen mellem højre og venstre hjertehalvdel, han havde en forsnævring på hovedpulsåren og samme åre vendte den forkerte vej. han blev radikalt opereret da han var 3,5 mdr gammel. en rigtig har tid at skulle igemmen.

en lille trøst på den hård information kan være at i har fået besked før hun er født, vi fik først besked da han var syg efter fødslen.

hvis det er noget du er i tvivl om eller bare vil dele dine tanker kan du altid skrive til mig.

de kærligste hilsner Hanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.