Gravid ikke Gravid jeg ved det ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. november 2009

MichellaMalou

heey er gået næsten en uge over tid. og har rigtig ømme bryster og de er meget spændte. Men jeg ved ikke om det er tegn på at jeg er blevet gravid..

Har været gravid to gange før den første gang var i 2007 hvor jeg tog abort også blev jeg gravid i sommers hvor jeg tabte barnet.

Og igen er jeg gået meget over tid. og ved ikke om jeg er gravid var til lægen i fredags hvor hun tog en test hvor den var negativ men synes os det var meget tidligt og tag en test der. men vil gerne hører hvad i tror

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

vil du gerne værre gravid

Anmeld

8. november 2009

MichellaMalou

har meget blandet følelser om det har nemlig lige fået arbejde og skal starte på uddannelse til januar.. men har det os bare sådan jeg tag ikke endnu en abort lige meget hvad og det ved min kæreste godt for det var noget af det jeg sagde i starten af vores forhold og han kunne godt forstå mig og ved vi nok skal klarer den hvis det er.. men det er med meget blandede følelser faktisk..

Anmeld

8. november 2009

Unalisa

Chella skriver:

heey er gået næsten en uge over tid. og har rigtig ømme bryster og de er meget spændte. Men jeg ved ikke om det er tegn på at jeg er blevet gravid..

Har været gravid to gange før den første gang var i 2007 hvor jeg tog abort også blev jeg gravid i sommers hvor jeg tabte barnet.

Og igen er jeg gået meget over tid. og ved ikke om jeg er gravid var til lægen i fredags hvor hun tog en test hvor den var negativ men synes os det var meget tidligt og tag en test der. men vil gerne hører hvad i tror

Tage en gra-test

hvis det er det du ønsker

Anmeld

8. november 2009

MichellaMalou

er dog kun gået en uge over tid såå tror ikke man kan se det endnu

Anmeld

8. november 2009

otlitrom

Chella skriver:

Det burde du kunne... De fleste kan vise svar fra den 1. dag du går over... Men du kan også være langsom til at danne HCG... Jeg vil anbefale dig at teste...

Anmeld

8. november 2009

Unalisa

Chella skriver:

i fleste tilfælde kan man se når du går 1 dag over tid., jeg kunne teste positiv da jeg gik 3dage over tid. så mon ikke du kan se

Anmeld

8. november 2009

MichellaMalou

sidst jeg var gravid der prøvede jeg os meget tidligt der kunne jeg ikk se det men tog en test her i fredags og der var den negativ men har stadigvæk ikk fået den

Anmeld

8. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Chella skriver:

min var positiv 2dage før jeg skulle ha haft mit lort

Anmeld

8. november 2009

MichellaMalou

jaa men nogen udvilker hurtig det der hcg mens andre faktisk først kan se det når der er gået op til en uge eller to.. men har lidt tegn på det .. men er ikk sikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.