Gravid ikke Gravid jeg ved det ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. november 2009

MichellaMalou

heey er gået næsten en uge over tid. og har rigtig ømme bryster og de er meget spændte. Men jeg ved ikke om det er tegn på at jeg er blevet gravid..

Har været gravid to gange før den første gang var i 2007 hvor jeg tog abort også blev jeg gravid i sommers hvor jeg tabte barnet.

Og igen er jeg gået meget over tid. og ved ikke om jeg er gravid var til lægen i fredags hvor hun tog en test hvor den var negativ men synes os det var meget tidligt og tag en test der. men vil gerne hører hvad i tror

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

vil du gerne værre gravid

Anmeld

8. november 2009

MichellaMalou

har meget blandet følelser om det har nemlig lige fået arbejde og skal starte på uddannelse til januar.. men har det os bare sådan jeg tag ikke endnu en abort lige meget hvad og det ved min kæreste godt for det var noget af det jeg sagde i starten af vores forhold og han kunne godt forstå mig og ved vi nok skal klarer den hvis det er.. men det er med meget blandede følelser faktisk..

Anmeld

8. november 2009

Unalisa

Chella skriver:

heey er gået næsten en uge over tid. og har rigtig ømme bryster og de er meget spændte. Men jeg ved ikke om det er tegn på at jeg er blevet gravid..

Har været gravid to gange før den første gang var i 2007 hvor jeg tog abort også blev jeg gravid i sommers hvor jeg tabte barnet.

Og igen er jeg gået meget over tid. og ved ikke om jeg er gravid var til lægen i fredags hvor hun tog en test hvor den var negativ men synes os det var meget tidligt og tag en test der. men vil gerne hører hvad i tror

Tage en gra-test

hvis det er det du ønsker

Anmeld

8. november 2009

MichellaMalou

er dog kun gået en uge over tid såå tror ikke man kan se det endnu

Anmeld

8. november 2009

otlitrom