MrsMartens, må jeg lige spørge dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. april 2008

Ny mor

Hej igen, undskyld hvis jeg bombederer dig med kernesund spørgsmål :P
Vil bare lige høre, hvad gør du med din store pige når i er i byen mht. slik? bedsteforældre mv? Jeg synes det er svært nogle gange, da mine forældre f.eks synes det er SÅ synd for Julius han ikke må få is, kage mv. - han har aldrig smagt det og jeg er sikker på han ikke går rundt og tænker på det, ha, ha, jeg er sikker på at jeg ikke behøvet at lære ungerne at spise sukker, he, he (dog skal nævnes at de får 1 lille teske honning i deres morgengrød)
knus Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2008

MrsMartens

Det er bare oki.... Jeg deler gerne af erfarringer og viden!!!!

Sarah er 6 år, og har været slikoholiker!!!! Så det har været svært at forklarer bedsteforældrene at du ikke behøver at have div. snask liggende mere. Men de kan også godt forstå at det er sådan, selv om min svigermor alligevel "kommer til" at tage slik med til hende nogengange!! Men så "køber" jeg det meste af hende, og vi tager slagsmålet med Sarah dagen efter.
Det samme når hun er til fødselsdag med klassen!! Jeg vil ikke have at hun skal mobbes, fordi hendes forældre har valgt at vi spiser anderledes herhjemme, så hun har lov til at spise kage, slik osv men vil hun hellere have 20,- tager hun slikposen med hjem også bytter vi!!!
Hun har ikke haft slikposen med hjem endnu!!! :D

David kommer ikke til at få slik/sukker før han kommer i børnehave...... hvis min plan om at gå hjemme med ham lykkedes!!!!
Og det har jeg det godt med!!!
:)

Du spørger bar, hvis du har flere spørgsmål!!!
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.