1. gang til alkoholfri bal...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. januar 2008

Kloster

Ja så er min store dreng på 10 år lige taget til sit første alkoholfri bal... Er godt nok lidt mor-pyldret og Så nervøs for, at noget går galt. Der findes jo så mange syge mennesker i verden >( Men ja jeg ved det jo godt. De er rigtig mange fra klassen, der skal afsted og det er for hele storkommunen fra 10 år og opaf. Dørerne bliver låst og ingen kan komme ud før det slutter kl 24. Øv øv... Hvor er han pludselig stor... :'( Venlig hilsen Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2008

Tulle85

WAUV starter de allerede som 10 årig nu:S

Kan godt forstå du er pyller, men syntes godt nok også det er lovlig tidligt, at de skal til den slags. Er det arrangeret af forældrene så er det selvf. en anden snak, det jeg tænker på når jeg høre alkoholfri fest ja så er det de fester som afholdes f.eks på et diskotek hvor det kun er helt unge eller i et forsamlingshus hvor der samles adskillige unge mennesker og ikke kun en klasse??? Jeg blir helt nysgerie vil du uddybe lidt mere om hvad det handler om ;)

Kram Line

Anmeld

12. januar 2008

Kloster

Godmorgen... Gab....

Det bliver holdt i en hal i kommunen og alle børn fra 10 år er inviteret via en seddel skolen har fået. Det er alle klasser fra 4. klasse, der har fået sådan en seddel... Men komme nu i tvivl om der mon er fra 4-8. klasse...
Der var en kæmpe stor mobil hoppepude, diskotek og masser af diskolys. Der kunne købes pølser, sodavand, slik og is der.

Gab-godmorgen...
Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.