PIV

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Henrik har lige ringet...han kommer ikke hjem i dag :'( Han skal læsse en trailer i Kolding og den skal tømmes i Sønderjylland i morgen tidlig, så han sover i bilen i nat :( Se der var derfor han begyndte at køre container, så der ikke var alt den usikkerhed med hjemkomsttiderne. Men der er ikke så meget at lave lige nu, så han er tilbage hos stykgodset. Jeg er ikke sikker på jeg kan finde ud af at sove alene :S Jeg er nemlig rigtig dårlig til at finde sengen når jeg er alene hjemme om natten :$ Nå, jeg ville bare pive en smule

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2008

SaNiNa

kender det alt for godt det med ikke at kunne finde sengen når jeg er alene hjmmme så er alle dører og vinduer lukker og trukket for...

Du må se noget fjernsyn og skrue lidt højrer op end normalt og så en god tyk pude over hovede ellers må du skrive til os herinde så kan vi underholde dig...

sanne som heller ikke kan lide at være alene hjemme når det bliver aften

Anmeld

16. april 2008

Pia.

Sødeste Jeanne... Føler med dig, sover også bedst med min mand ved siden af - eller bare en mand ;) Nej spøg til side:$ Øv at han ikke kommer hjem... Men lad os vende det til noget positivt når lille Jesse musen er puttet så ses vi her inde... (eller I gør, jeg skal til tøse-kage-tam-tam i aften) og så går aften hurtigt... nyd en aften alene, lav lidt lækkert (igen snakker jeg om noget man kan putte i munden) Læs en bog eller find på noget der lige er dig... Inden du får set dig om er han hjemme igen... Kan du huske da jeg havde ondt af mig selv da min mand rejste 9 dage på skiferie, jeg overlevede :S så kan du også ;) Knus Pia - som fik helt ondt i maven over at tænke tilbage på de 9 dage...:'(

Anmeld

17. april 2008

K&M

Ih kan altså godt forstå dig. For det første er det så træls, når det kommer så pludseligt. Så savner man dem endnu mere, fordi man havde regnet med at få dem hjem. For det andet er det bare træls når de ikke er der. Kan huske de første gange jeg skulle sove alene i huset. Der var så mange lyde og jeg var ved at gå op i limningen, da de slukkede gadebelysningen og der samtidig kom en puslende lyd lige udenfor terassedøren :'( Det viste sig at være en hare, der kommer på besøg ofte. Men dér ville jeg bare gerne tilbage til min tredjesals lejlighed i København med lys og larm og naboernes lyde! Men heldigvis falder man jo til sidst i søvn og så skal ungerne nok sørge for at der går hverdag i den :) Pive må man dog altid! ;)

Anmeld

17. april 2008

Mathilde

Jeg kan sagtens forstå dig. Min kæreste skal også nogle gange afsted lige pludselig. På mandag skal han til Skagen indtil onsdag. Det er lidt trist og tomt hjemme når manden ikke er hjemme. Og der er alt for meget plads i sengen...

Men jeg prøver at nyde at være alene og gøre de ting jeg gerne vil. F.eks. ligge en ansigtsmaske, gå en tur, se en tøsefilm osv.

Jeg håber du får noget godt ud af aftenen:) Det er godt nok af savne en gang imellem...bare ikke for lang tid ad gangen...

(H)Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.