andre der skal starte ISCI eller IVF til Januar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. november 2009

kbh-tøs

Min mand er i gang på afd. for vækst og reproduktion på rigshospitalet og vi får snart svar på om han skal i bahndling og før end han er færdig med det, kan jeg ikke starte lang protokol. vi regner med at kunne komme igang til Januar, på et tidspunkt på måneden.

Vil høre om der er andre der venter på Januars komme og skal i gang med IVF eller ISCI?

Jeg kunne godt tænke mig at få nogen at følges med, hvis I bor i kbh kunne vi evt. mødes og snakke om det, mange af veninderne ikke kender til og forstår.

mvh

Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

oo

Hej du

vi er lige nu igang med 6. IUI forsøg, men skal til samtale om IVF den 30. november.

Hvis det ikke lykkedes denne gang, starter vi IVF engang til februar eller senere, alt efter hvad økonomien siger

Så måske kommer vi til at følges

Anmeld

24. november 2009

Sofiedk

Vi skal ind med den sidste sædkvalitetsprøve inden vi bliver henvist til Riget til ICSI, men det tar jo lige 3 mdrs sædkvalitet på afd for vækst og reproduktion inden vi kommer videre og så er der jo altid chancen for at man bliver afvist op til 3 gange. Men jeg håber på vi her d. 15. dec kan blive sendt videre til riget og forhåbentlig er vi så inde i systemet engang i marts

Anmeld

7. februar 2010

kbh-tøs

hvordan går det nu? er I kommet videre?

Vi kom med i første omgang og jeg skal nu til scanning efter nedregulering, på onsdag og så bliver det spændende  at se med den egentlige stimulering og antallet af æg.

Jeg håber I er kommet med og glæder mig til at høre fra dig og evt. andre der er i gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.