Vaccination.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. november 2009

Leneur

Min datter skal vaccineres d. 25. nov, da hun til den tid vil være 3 mdr. Så vil lige høre hvor påvirkede, syge jeres små pus blev og hvornår de blev det. Hun er ellers robust nok og har hverken været forkølet eller noget men er jo bekymret alligevel og jeg vil gerne vide hvad jeg eventuelt kan forvente.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Moar'en

Leneur skriver:

Min datter skal vaccineres d. 25. nov, da hun til den tid vil være 3 mdr. Så vil lige høre hvor påvirkede, syge jeres små pus blev og hvornår de blev det. Hun er ellers robust nok og har hverken været forkølet eller noget men er jo bekymret alligevel og jeg vil gerne vide hvad jeg eventuelt kan forvente.

Jeg mener viktor havde feber i et ½ døgn ca. men ikke ret høj, max 38,6. Vores læge fortalte at det er den mod pnemonekokker de bliver dårlige af og at de ca var 50% der blev det

Anmeld

6. november 2009

Leneur

Moar'en skriver:

Jeg mener viktor havde feber i et ½ døgn ca. men ikke ret høj, max 38,6. Vores læge fortalte at det er den mod pnemonekokker de bliver dårlige af og at de ca var 50% der blev det

Tak for svar, så må jeg jo satse på at hun hører til de 50% som ikke bliver dårlige af det .... :-)

Anmeld

6. november 2009

LinLin

Min søn er ikke blevet påvirket de gange han har fået et stik, men har hørt om mange, der har fået feber efterfølgende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.