Feber der svinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.656 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. november 2009

TbCp

Vi hentede Liva i dp igår, synes hun var noget skvattet og havde da også 38,6 da vi kom hjem. Senere på aftenen var den steget til 39,6. Om natten var hun stadig varm men tidlig morgen var der ikke noget mere.
Jeg tog hendes temp. da hun stod op 6.30 og den sagde 36.6. Senere røg den op på 37,6 og nu er den igen oppe på 38,6.
Kan det godt svinge så meget henover et døgn?

Hun skulle egentlig hjem til farmor og farfar imorgen og det er jo lidt svært hvis hun har det fint uden feber om morgenen,  men bryder mig ikke om at skulle sende hende afsted hvis feberen igen stiger henad aftenen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Sara.

Det er meget normalt at temperatuen er lavere om morgenen og så stiger igen hen af aftenen... meget hvor meget det er "normalt" at svinge ved jeg desværre ikke....

Rigtig god bedring med din pige herfra

Anmeld

6. november 2009

TbCp

lærkes_mor skriver:

Det er meget normalt at temperatuen er lavere om morgenen og så stiger igen hen af aftenen... meget hvor meget det er "normalt" at svinge ved jeg desværre ikke....

Rigtig god bedring med din pige herfra

Tak for svar
Håber hun er frisk imorgen igen

Anmeld

6. november 2009

Vingummien

Emil lå jo syg her for et par weekender siden hvor jeg havde brokket mig lidt i vuggestuen da han havde 9.3 da vi hentede ham og de ikke havde ringet og de holdte på at der ikke var noget 30min inden og jeg tænkte jaja. Men dagen efter var alt fint indtil samme tid som dagen før hvor den bare røg op, og dagen efter igen skete det samme. Og vi var jo ved vagtlæge da den var oppe på 39,9 og fik af vide at det var en virus og kunne vare 3.5 dage.

Måske det er det hun har

Anmeld

6. november 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Emil lå jo syg her for et par weekender siden hvor jeg havde brokket mig lidt i vuggestuen da han havde 9.3 da vi hentede ham og de ikke havde ringet og de holdte på at der ikke var noget 30min inden og jeg tænkte jaja. Men dagen efter var alt fint indtil samme tid som dagen før hvor den bare røg op, og dagen efter igen skete det samme. Og vi var jo ved vagtlæge da den var oppe på 39,9 og fik af vide at det var en virus og kunne vare 3.5 dage.

Måske det er det hun har

Jeg lå syg sidste uge fra onsdag til lørdag, så hun er nok blevet smittet af mig :-S

Anmeld

6. november 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Jeg lå syg sidste uge fra onsdag til lørdag, så hun er nok blevet smittet af mig :-S

Ja det er hun nok. Men du skal nok først tænke videre over det hvis den bliver høj om morgen.

Man siger at 37.7 er alm, men er temperaturen f.eks 38.0 om morgen er det faktisk en høj morgen temperatur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.