opkast og diarré

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.949 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. november 2009

Sara.

Min pige som blev to år 13 oktober kastede onsdag morgen op.... og havde det ellers fint onsdag og torsdag.

Natten til idag brækker hun sig så to gange og har lidt tynd mave. Jeg ringer til lægen som siger det nok er en maveinfektion som "bare" skal gå over af sig selv.

Idag har hun så brækket sig ydeligere to gange og haft meget meget tynd mave 7-8 gange....

Jeg kan ikk la vær med at tænke maveinfektion eller influenza a, nok mest fordi hun er så lille og far har astma og jeg er gravid i 21 uge....

Men skal man ikke have feber også så? Hvis nu diarréen fortsætter er det så pylleret at ringe til vagtlægen i morgen? har jo snakket med lægen.... Hun virker ellers okay frisk og ikke vildt påvirket...

Hilsner en bekymret og pylret mor som vil ha sin pige skal være rask igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Leneur

lærkes_mor skriver:

Min pige som blev to år 13 oktober kastede onsdag morgen op.... og havde det ellers fint onsdag og torsdag.

Natten til idag brækker hun sig så to gange og har lidt tynd mave. Jeg ringer til lægen som siger det nok er en maveinfektion som "bare" skal gå over af sig selv.

Idag har hun så brækket sig ydeligere to gange og haft meget meget tynd mave 7-8 gange....

Jeg kan ikk la vær med at tænke maveinfektion eller influenza a, nok mest fordi hun er så lille og far har astma og jeg er gravid i 21 uge....

Men skal man ikke have feber også så? Hvis nu diarréen fortsætter er det så pylleret at ringe til vagtlægen i morgen? har jo snakket med lægen.... Hun virker ellers okay frisk og ikke vildt påvirket...

Hilsner en bekymret og pylret mor som vil ha sin pige skal være rask igen!

Hvad giver du hende at spise og drikke?

Anmeld

6. november 2009

Sara.

onsdag fik hun ingen mælkeprodukter... torsdag har hun spist normalt.. og i dag har hun fået ristet brød, havregrød lavet på vand og revent æble, ingen mælk eller sån

Anmeld

6. november 2009

Leneur

Ok tror bare du skal forkæle hende lidt med hvidt brød, måske lidt salte skruer og saftevand, for hendes mave er sikkert lidt sart efter maveturen og kan nok ikke helt tåle at få normal mad.

Anmeld

6. november 2009

Sara.

Ja det blir hun også Hun gider ikke rigtig saft... men vand drikker hun...

Anmeld

6. november 2009

Vingummien

Jeg får altid af vide på apotek og læger osv at når man har det sådan skal man drikke  sodavand og chips, fordi det er væske osc man får ved det, usundt, men skulle virke. Men du skal nokke ikke fodre hende med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.